En volgende week met brakke koppen allemaal aan de studie
Zijn er hier ook mensen die in een jute zak in tilburg en omgeving rondliepen? Die heb ik ook vrij veel gezien

Ik was zelf bij de infomarkt van de top-week heb nog gekeken of ik je zag Gittekit, iets met de universiteit was het toch?

Ik was bij het coc kraampje coc = organisatie dus die opkomt van rechten van mensen met homoseksuele gevoelens. Mooi zo'n naamkaartje op m'n shirt en achter op m'n rug stond in grote letters 'HÉ LESBO!'' ging ik een rondje lopen werd ik aangesproken door zo'n kraampje van ''wat als je ongepland zwanger wordt'', meneer begon een heel verhaal af te steken, heb 'm maar gezegd dat die kans bij mij vrij klein was, al wijzend naar m'n bordje en m'n rug haha. ''Ja, maar, wat als je nu héél dronken wordt'' ''nou, meneer ook dronken ben ik nog steeds lesbisch'' grosh... moet er niet aan denken!
Even verder was er zo'n euhm... christelijke organisatie die gratis minibijbels uitdeelde, kreeg ik ook eentje onder m'n neus geduwd. Misschien in een poging mij te redden ofzo?