Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolienn

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:13

Ben nog niet in de stad geweest O:) Ben ook druk bezig met een verslag van mn school in Leeuwarden dat ik nog steeds moet herkansen :o En dat wil ik echt af hebben voor ik naar Den Bosch ga, maarja. Motivatie he. Zit al de hele dag achter de laptop en heb wel ideeen hoe ik het moet verbeteren maar het komt er nog niet echt uit helaas :( Het moet van een 4,6 naar een 5,5 dus dat moet te doen zijn! Wil niet dit weekend nog aan de slag moeten dus ben mezelf echt aan het schoppen op dit moment.. Pfff. Stomme verslagen ook altijd!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:29

Mijn kater van gisteren is nog steeds niet over. Ik sta vanavond bij BP en bolle. Maar het was daar gisteren zó heet, dus weet niet of ik er heel blij mee ben. Net heel de dat op de spellendag gestaan en ga nu heel even uitrusten, want ben kapot!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 03:46

Leeft iedereen nog??

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 04:08

Goeiemorgen :Y)

zo, ik ben al een tijdje niet in dit topic geweest, haha.
Over anderhalf uur ga ik naar Engeland!
Mijn kamer was (en is nog steeds ><) zo'n ontzettende troep dat ik van alles tegelijk ging doen en toen om 12 u. nog steeds niks had voorbereid. Dus dat heb ik gedaan maar was toen over mijn slaap heen en ik blijf nu maar gewoon wakker tot ik me klaar moet gaan maken want ik ben bang dat als ik nu ga slapen dat ik dan door mijn wekker heen slaap.
Vrij dom natuurlijk aangezien ik straks de halve dag door Londen moet hobbelen, gelukkig ga ik daarna naar een dinnetje toe en hoop dat ik daar effe een uurtje of 2 mag ronken op de bank!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:43

Haha zou een actie van mij kunnen zijn.

Ik leef nog wel, maar nog maar net. Pfoeh, schrok wel een beetje van het werk qua voorbereiden etc. voor mn nieuwe opleiding. Best veel werk al wat je voorbereid moet hebben voor de lessen, en dan nog alles wat er nog bijkomt in/na de les. Denk dat het (voor mij als niet HRM-er op een HRM minor) nog best een pittig half jaar gaat worden!

Denk ook niet dat ik het ga redden om dit weekend niets te doen. Lichtelijke paniek hier, haha. En voorbereiden voor de lessen en mn verslag van Engels nog afmaken. En nu weet ik niet meer wat ik eerst moet/wil doen.

Aan de ene kant wil ik het liefst beginnen voor mn nieuwe opleiding (= leuk) maar aan de andere kant wil ik klaar zijn met dat van mn oude opleiding zodat ik daar vanaf ben. Aahhh dilemma's. Hahaha. Wat is wijsheid? B-)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 17:16

ik ben net weer terug van n dagje school ik heb er zin in

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 17:18

Ook iemand die vanavond naar Vidar eindfeest gaat?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:36

Jep!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:09

En volgende week met brakke koppen allemaal aan de studie :')

Zijn er hier ook mensen die in een jute zak in tilburg en omgeving rondliepen? Die heb ik ook vrij veel gezien :+

Ik was zelf bij de infomarkt van de top-week heb nog gekeken of ik je zag Gittekit, iets met de universiteit was het toch? :+

Ik was bij het coc kraampje coc = organisatie dus die opkomt van rechten van mensen met homoseksuele gevoelens. Mooi zo'n naamkaartje op m'n shirt en achter op m'n rug stond in grote letters 'HÉ LESBO!'' ging ik een rondje lopen werd ik aangesproken door zo'n kraampje van ''wat als je ongepland zwanger wordt'', meneer begon een heel verhaal af te steken, heb 'm maar gezegd dat die kans bij mij vrij klein was, al wijzend naar m'n bordje en m'n rug haha. ''Ja, maar, wat als je nu héél dronken wordt'' ''nou, meneer ook dronken ben ik nog steeds lesbisch'' grosh... moet er niet aan denken!

Even verder was er zo'n euhm... christelijke organisatie die gratis minibijbels uitdeelde, kreeg ik ook eentje onder m'n neus geduwd. Misschien in een poging mij te redden ofzo? :+

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:33

Ik moest stiekem wel gniffelen om de studenten die vanochtend om half 6 nog een beetje door het centrum dwarrelden. Je kon wel merken dat het TOP week is geweest want het was echt éen grote bende op straat.

Ik ben helaas weer terug op mijn kamer. Mijn ticket werd geweigerd toen ik (bij wijze van) met éen voet in het vliegtuig stond, toen natuurlijk te laat om het nog op te lossen en de vlucht alsnog te halen dus met hangende pootjes terug naar huis.. weekend in het water gevallen en en hoop geld kwijt voor niks :(

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:43

Oh sneu Nina! Wat ging er mis dan?

Ik was iets minder blij met de mensen die terug kwamen van alle feesten vannacht :') werd elk uur wel wakker van schreeuwende mensen, en als je er dan om half 7 eruit moet :O

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 00:03

Maartje1990 schreef:
En volgende week met brakke koppen allemaal aan de studie :')

Zijn er hier ook mensen die in een jute zak in tilburg en omgeving rondliepen? Die heb ik ook vrij veel gezien :+

Ik was zelf bij de infomarkt van de top-week heb nog gekeken of ik je zag Gittekit, iets met de universiteit was het toch? :+

Ik was bij het coc kraampje coc = organisatie dus die opkomt van rechten van mensen met homoseksuele gevoelens. Mooi zo'n naamkaartje op m'n shirt en achter op m'n rug stond in grote letters 'HÉ LESBO!'' ging ik een rondje lopen werd ik aangesproken door zo'n kraampje van ''wat als je ongepland zwanger wordt'', meneer begon een heel verhaal af te steken, heb 'm maar gezegd dat die kans bij mij vrij klein was, al wijzend naar m'n bordje en m'n rug haha. ''Ja, maar, wat als je nu héél dronken wordt'' ''nou, meneer ook dronken ben ik nog steeds lesbisch'' grosh... moet er niet aan denken!

Even verder was er zo'n euhm... christelijke organisatie die gratis minibijbels uitdeelde, kreeg ik ook eentje onder m'n neus geduwd. Misschien in een poging mij te redden ofzo? :+

Ja wij kregen uiteindelijk geen budget meer dus hebben niet meer op de markt gestaan helaas. Zo richting vidar iig! Vroeg me iets af trouwens, de nieuwe studenten uni hebben van die introblaadjes gehad van alle verenigingen. Iemand hier die die gehad heeft? Ik heb die van Plato gemaakt namelijk haha!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:20

Wat een TOP-week! (Het blijft mooi om te zeggen).
Ik kan bijna niet meer praten, maar het was een fantastische week!
Gisteren ben ik ook een uurtje bij Vidar geweest, het was wel echt druk!
We waren er al eerder deze week en toen vond ik het echt heel leuk :j

Nu ga ik slapen :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 00:02

Was om 9:00 uur ongeveer thuis vanochtend, wel een konings feestje! Nu de hele dag bijna geslapen, dus nu vervolgens klaar wakker. -O-

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 01:53

Haha oei Gittekit :=
Klinkt als een goed feestje iig

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 03:03

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 11:26

Stond je er de avond van Yellow Claw ook?
Ging je toen niet kapot? :') Het was zooo warm..

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:14

Ja maar toen gewoon aan het feesten haha. Ik ben iig weer van plan dit jaar weer wat conditie te kweken. Vanmiddag sportschoenen gekocht en daarna meteen alweer m'n eerste rondje wezen hardlopen in tijden. *\o/*

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:17

Goed bezig Gittekit! *\o/* hopelijk valt de spierpijn mee morgen :Y)

Pfff morgen wordt een zware dag, eerste 's ochtends stage lopen en vervolgens door naar de Fontys voor lessen.. Geeeen zin in :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:58

Zo ik heb mijn eerste dag weer achter de rug.
Meteen een paar rot opdrachten binnen :P .

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:53

Het is hier zo stil, dat kan volgens mij alleen maar betekenen dat school weer is begonnen :=
Ikzelf in ieder geval wel.. Ga heel veel leuke dingen doen dit semester en heb er echt zin in, maar het wordt wel eeeecht druk.

Over 2 weken beginnen mijn repetities met 3 verschillende bands, voor volgende week alleen al moet ik 4 verschillende akkoordenschema's verzinnen onder twee melodieen, 7 (éen voor iedere dag) songs van een minuut schrijven, een personage ontwikkelen a la Ziggy Stardust waar ik het komende semester een hele wereld omheen moet gaan bouwen, een essay schrijven over waarom ik de muziek van Game of Thrones zo tof vind en nog een paar dingen. Back to Reality 8)7

Ik had trouwens nog een vraagje: weet een van jullie of je hier in de buurt kan lessen bij iemand met privé lespaarden?
Ik heb hele fijne recreatie bijrijd paarden maar zou graag weer is een dressuurlesje of 3 hebben op een goed opgeleid dressuurpaard waar alle knopjes op zitten om het gevoel weer een beetje terug te krijgen. Zodat als ik met mijn eigen bijrijdknollies in de bak ga klooien dat ik weer even weet: ohja :)* zo moet het voelen.
Heb niet meer 'serieus' dressuur gereden sinds ik naar Tilburg ben verhuisd 2 jaar geleden.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:10

Misschien even op marktplaats kijken? Zie daar wel eens dat soort advertenties voorbij komen. Verder qua kwaliteit kan ik daar niet zoveel over zeggen.

Ik ga binnenkort (na zaterdag) wel bij een paardje kijken voor 2 keer in de week in Tilburg. Heb er nu al helemaal zin in, haha.

School is inderdaad begonnen. Deze week nog erg rustig eigenlijk, maar volgende week wel knallen want maandag week 3 moet het plan van aanpak al op tafel liggen. Haha.

Wanneer gaan we meeeeeeeeeeeten ladies? Nu is het nog mooi weer, straks wordt het weer koud!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:27

Yep ik had al een beetje rond gekeken, wel een dame gevonden die ergens tussen breda en Tilburg in zit, zag er goed uit maar wel 35,- per uur.. niet een hele belachelijke prijs voor privéles op een goed paard maar wel veel geld voor een student :=

En jaa ik wil ook meeten! haha

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:36

Idd, even op marktplaats kijken!
Veel goedkoper dan 25 euro ga je het niet vinden ben ik bang.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:08

Ik betaalde altijd 20 per half uur (springen) en een heel uur was geloof ik 42. Maar een uur priveles is veel hoor. Je krijgt natuurlijk constante aandacht. Ik had er meestal wel genoeg aan, dat half uur. Dan ben je moe en afgebeuld zat. Haha. Zorgde wel altijd dat ik al losgereden had dus dat half uur was wel echt een half uur les en daarna ook zelf uitrijden. Maar dat is nu natuurlijk wel een beetje anders omdat je niet op je eigen paard rijdt.