Ik moet nog even anderhalve week keihard leren en dan ben ik hopelijk over naar 6 VWO Dus.. Ik ga maar weer eens verder aan Natuurkunde, Scheikunde, Grieks en Biologie
Ik nog 7 proefwerken Ik mag voor bijna alles in principe best een laag cijfer halen om nog een 6 afgerond te staan. Alleen wiskunde moet ik minimaal een 4.1 halen, anders ga ik niet over.
Ik kom nu al tijd tekort, ik wil voor alle vakken al een begin maken met leren. Maar dat past niet in 1 dag.. Dus dan besluit ik maar om die en die vakken te doen. Maar dan denk ik weer.. Nee want dat vak is ook moeilijk en belangrijk en veel leerwerk. Dus dat moet ik er ook bij doen. Maar dan moet ik weer teveel leren in 1 dag, dus dan dat maar niet en en en..
ik denk altijd: ik ga dit doen en dat doen en optijd beginnen, en uit eindelijk doe ik de helft niet en denk ik oke weetje morgen is ook nog vroeg genoeg
morgen: nederlands, aardrijkskunde en grieks.
dat wiskunde probleem heb ik overigens nooit
becca_98
Geplaatst: 23-06-13 18:15
Drie proefwerken op één dag lijkt mij wel zwaar zeg! Je bent er dan natuurlijk wel sneller vanaf.
ik heb 3 dagen 3 toetsen en 2 dagen 1 toets logisch he? wat ik vooral vervelend vond: je hebt 55 minuten voor je toets en dan 20 minuten pauze, geschiednis waren 15 meerkeuze vragen en 3 open vragen dus daar was ik zo mee klaar, kon ik een uur gaan wachten op mijn volgende toets...
matedor
Geplaatst: 23-06-13 18:29
@DaphneG
ja klopt ik hielp soms bij ponykampen ik herken jou ook nog wel je zat op norica en je zus op isabella
Goed! Ik heb tot nu toe zeer trieste punten terug op 3 na.. moet er nog 2 (frans, ging heel goed & nl, ging slecht) Aanschouw mijn slechtste pww ooit: 4.4 4.9 5.0 5.3 6.6 6.6 8.9