Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ffortuna schreef:Voor degenen die hun scriptie schrijven over religie, wat studeer je dan? En... nieuwsgierig, wat kun je ermee? Ik heb gewoon geen flauw idee hoor, daarom mijn vraag.

. Yellowfish schreef:Ik doe Religiestudies, en heb bijna alle keuzeruimte opgevuld heb met Boekwetenschap & handschriftenkunde. In mijn scriptie combineer ik nu dan ook beide richtingen. Wat je met Religiestudies kunt; in theorie ontzettend veel. Van onderwijs tot gezondheidszorg tot politiek tot onderwijs tot in de kunstsector, eigenlijk overal waar men van doen heeft met religie, en dat kun je natuurlijk ontzettend breed trekken! in de praktijk werkt het helaas anders, zeker met alle bezuinigingen...
is dat dan hetzelfde als theologie?Sodera schreef:Hebben de langstudeerders dan niet dat cijfers vervallen? Bij ons vervallen na 6 jaar oid je cijfers.....
).
En bij ons vervallen geloof ik ook na 6 jaar je cijfers maar daar zit ik dus nog lang niet aan.
InekeH87 schreef:En je kan niet nu al het grootste deel van het verslag maken om dat alvast in te leveren? Is niet ideaal, maar het is iig wat.