Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Er zijn gewoon helemaal geen bijbanen bij ons in de regio
Steeds meer aan het overwegen om een krantenwijk te nemen, ook al ben ik écht geen ochtend mens
Astaloca schreef:Steeds meer aan het overwegen om een krantenwijk te nemen, ook al ben ik écht geen ochtend mens
patpen schreef:Astaloca schreef:Steeds meer aan het overwegen om een krantenwijk te nemen, ook al ben ik écht geen ochtend mens
Het went hoor. Ik ben ook helemaal een avondmens maar sta toch 3x pw om 445 naast mijn bedje
. Niet echt heel erg van harte hoor (en ik ga ook 's middags een uurtje
). Bij Sandd kun je trouwens zelf bepalen wat je werktijden zijn; die zoeken nog bezorgers voor 2 dagdelen pw!
Astaloca schreef:maar ik ga nog naar school hé gewoon volle dagenincl 3 uur reistijd per dag.. dan denk je wel een paar keer na.
patpen schreef:Astaloca schreef:maar ik ga nog naar school hé gewoon volle dagenincl 3 uur reistijd per dag.. dan denk je wel een paar keer na.
Je zou ook alleen op zaterdag kunnen bezorgen (post). Dat begint niet zó vroeg op de ochtend en je loopt ongeveer 3 uurtjes. Optioneel! Sandd is dinsdag en vrijdag bezorgen tussen 900 en 1800. Met hele dagen school is dat niet ideaal.
SteffiiY schreef:SpikkelFire schreef:Gefeliciteerd!!
Vanochtend productief bezig geweest, heb 7 brieven verstuurd. Waarvan gelijk alweer 1 afwijzing.
Dat gaat snel! maar nog 6 openstaande kansen