Remy schreef:*komt heel even binnenvallen*
ik lees al jullie posts maar heb gewoon de tijd niet om te reageren
Same here...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:Als we allemaal toch Kaaaren aan het bedanken zijn... Ook voor onze webshop heeft ze een prachtig logo (met briefpapier en visitekaartjes) ontworpen!
De website is nog offline, dus ik houd het nog even geheim, maar het is zo mooi! Vandaag hebben we de visitekaartjes al meegenomen naar de beurs (Utrecht Trade Markt), en daar kregen we zelfs al complimentjes over het logo!
joyce2 schreef:@Cissy: Ik had het logo al voorbij zien komen op Facebook, erg gaaf geworden!
LHO schreef:Je logo is erg gaaf! Mooi!
Menu van de site had ik zelf anders gedaan. Je menu is niet indexeerbaar en dat gaat ten koste van je positie in de zoekmachines. Probeer een text-only menu te hebben en het liefst een zonder scripts (hoe kaler, hoe beter).
cissy schreef:joyce2 schreef:@Cissy: Ik had het logo al voorbij zien komen op Facebook, erg gaaf geworden!
Huh? waar heb je die gevonden dan, ik heb nl nog niks openbaar gezet alleen op mijn site.....?LHO schreef:Je logo is erg gaaf! Mooi!
Menu van de site had ik zelf anders gedaan. Je menu is niet indexeerbaar en dat gaat ten koste van je positie in de zoekmachines. Probeer een text-only menu te hebben en het liefst een zonder scripts (hoe kaler, hoe beter).
Dank u, ik vind hem zelf ook wel mooi!
Maar ik ben je even kwijt over de opmerking over het menu, ik ben én blond en digibeet.... graag in Jip en Janneke taal...