Ik heb nog de enigszins rustige bus (gaat niet langs de universiteit), maar de halte waar ik instap is wel altijd heel druk. Meestal heb ik dan nog net zitplaats en daarna dus echt niet meer. Maar gisteren was het ook stampensvol, al voor mijn halte, en die bus ervoor was ook al net zo druk
1234
Geplaatst: 10-12-11 18:14
Weet iemand waar kleine leuke kerstboompjes te koop zijn? XD K wil mn kamer in Arnhem gaan opfleuren
K ben zo moe nu Net met mn ouders naar de Sligro geweest
Bij de ikea geloof ik M'n moeder kwam 2 weken geleden ineens met 2 bonsaikerstboompjes thuis toen ze bij de ikea was geweest... En anders vast wel bij de intratuin of dat soort winkels
Albert heijn heeft die dingen ook geloof ik! En anders idd de intratuin op presikhaaf
1234
Geplaatst: 10-12-11 22:03
jaah indd, ik haal ze wel bij de intratuin, die zijn sowieso goed (wil niet binnen een paar dagen een uitvallende kerstboom ofzow xD ) Das ook maar paar minuten fietsen ofzow, 1 weg uitfietsen. (de Lange water)
Bij mij ook ja! Is het helemaal netjes, is er 's avonds niks meer van te zien Maarja... Morgen komen m'n ouders eten. Dus dan moet kamer wel netjes zijn, haha!
1234
Geplaatst: 10-12-11 22:44
haha ja toen gister mijn ouders me zouden komen ophalen had k ook ff het meeste wat schoongemaakt Anders zou mn vader het wel doen, zoals in de keuken Mr mijn kamer in Arnhem is meestal wel best schoon en opgeruimd xD Hier thuis niet iig mn bureau niet. Zo ligt het er nu ook ongeveer bij:
Bij mij ook wel. Maar als ouders komen wil ik t wel extra netjes hebben Maar nu zit ik even lekker op de bank, kop thee in de hand, wierookje aan en even tv kijken. Morgen weer een dag hoor
ja ik ga NU slapen wilde vroeg naar bed, maar weer niet gelukt. K ga een nieuwe App uitproberen Sleepcycle Die je activiteit in je slaap meet ben benieuwd hoe dat werkt.
oeff kijk ik net op de site van mijn geliefde NS... 6 uur reistijd! Neem morgen dus wel een paar treintjes eerder, aangezien ik dan nog wel verwacht dat ik nog extra vertraging ga hebben! Dit krijg ik helemaal gratis en voor niets ivm nieuwe dienstregeling en spoorwerksaamheden... Wat eeen service
En de intratuin heeft heel veel kerst spul, van verse kerstbomen tot lichtjes tot kleine kerstboompjes tot uhhh ander kerst spul (is slecht voor je portemonee .... )
Iedereen voor de rest een fijn weekend gehad?
1234
Geplaatst: 11-12-11 10:21
Zo ik ben wakker Die app werkt best goed xD werd om 3 uur wakker en daar zie je echt zown piek haha (had sowieso niet echt lekker geslapen) Das balen van die 6 uur reistijd! Heb gister een app gedownload was je precies kan zien Welke treinen op dat moment vertraging hebben of van een ander spoor vertrekken
mm nou ik begin het een beetje te begrijpen...toen twitter etc kwamen ben ik opgehouden om alles te volgen Niemand hier thuis heeft zo'n bijzondere mobiel. Dus heb het eerlijk gezegd nog nooit echt gezien, of hoe je dat download enzo
1234
Geplaatst: 11-12-11 11:17
hahah xD Zijn gewoon allemaal handige programmaatjes of bijv. games die je kunt downloaden DIt is op mijn Ipod touch Vandaag ga k een app uitproberen waarmee k mn werktijden precies op de minuut bij kan houden. Kan op mn ipod inchecken, pauzestand aangeven, en uitchecken en dan berekent ie hoelang je precies gewerkt hebt (en wat voor salaris je voor die uren zou krijgen, als je je uurloon invult) Dat houdt ie dan iedere dag bij.
Woeoe ik ga zo voor het eerst rijden op mijn (soort van definitief) verzorgpaardje Maar eerst even de was brengen bij mijn ouders, aangezien ik nog steeds geen wasmachinekaart heb geregeld.. Elke week tot nu toe het zelfde liedje.. 'Oja dat moest ik ook nog doen'
Ik vind de NS trouwens wel meevallen hoor Hoor wel eens mensen in de trein klagen over 5 minuten vertraging.. Ja sorry hoor maar dan vind ik je een aansteller Of mensen die de NS de schuld ervan geven als iemand voor de trein gaat liggen.. Tja
Klopt ik vind het ook niet erg als mn trein een paar minuutjes vertraging heeft, maar wel als k daardoor de trein erna mis en de bus en vervolgens te laat kom