Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:griebels: ik ben niet specifiek op zoek naar aangepast werk, maar ik ben wel aangewezen op een aangepaste stoel, toetsenbord en muis om het werken makkelijker te maken. Zeker de stoel is belangrijk (muis ook). Ik zoek een (financieel) administratieve functie in de omgeving van Utrecht voor halve dagen. Geen voorkeur voor een branche.
griebels schreef:Aan alle hernia-patiënten: doen jullie dan aangepast werk of in welke branche zoeken jullie?
Hernia is niet niks... Gelukkig heb ik geen hernia, maar een kromme rug.
patpen schreef:cowgirl: ik ben (weer) gaan paardrijden na mijn hernia's. Was de 1e op die manege die met een hernia verleden rijd. Oké, geen wedstrijdniveau, maar het brengt mij veel verlichting.
Voor rugpatiënten is het belangrijk om te kunnen "vertreden" dus veel afwisseling hebben in zitten/lopen/staan. Meestal is dan een kantoorfunctie wel geschikt. Een winkel lijkt mij juist minder geschikt omdat je dan veel staat en mogelijk ook regelmatig moet tillen. Ik denk dat je minder mogelijkheden hebt om te vertreden dan op kantoor....
Citaat:Heb vorige week weer op schiphol gesoll. en ga daar zo even achteraan bellen, is in een winkel.