Dan zit ik daar nog wel goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerlienke schreef:Weet iemand hoe het gaat als je een vacature van het UWV toegezen krijgt, hoe je dan moet solliciteren?
Is misschien een domme vraag, maar ik heb van mijn jobcoach een vacature gemailt gekregen en in die vacature staat bij je via het UWV moet reageren zoiets?
Zou iemand kunnen uitleggen hoe dat precies in zijn werking gaat, want ik snap het nu even niet meer.
Juventus schreef:Haha:-D... Ik moet vandaag weer contact opnemen met de rabo. Wil echt precies weten wat ik netto overhou en wat mn korting op verzekeringen en hyp.oplevert want t verschil in salaris is echt veeel te groot. Dus hoop dat ze nu wel duid.heid kunnen scheppen.
annastasia schreef:Juventus schreef:Haha:-D... Ik moet vandaag weer contact opnemen met de rabo. Wil echt precies weten wat ik netto overhou en wat mn korting op verzekeringen en hyp.oplevert want t verschil in salaris is echt veeel te groot. Dus hoop dat ze nu wel duid.heid kunnen scheppen.
Succes.
Hopelijk is het voordeel dusdanig dat je neit te veel terug gaat.
Ste als je nu weer werkloos gaat worden, krijg je dan een uitkering volgens je brutoloon of wordt die hypotheekvoordeel dan ook meegenomen?