Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yannicke schreef:Ik kon dat van IgA wel vinden, maar ik heb verkeerd gekeken. Lekker knullig als het er letterlijk in staat.
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Vinden jullie ook niet dat toetsweek verbroedert?Haha heb een half uur lopen kletsen met zo'n meisje dat ik eigenlijk helemaal niet mag.
Toetsweek? TOETSWEEK? Eindexamen ja.
Ilsiie schreef:Ach toeeeeee meiden?
Geen antwoorden
Ik kijk het bewust niet na omdat ik het niet wil weten omdat ik er toch niets meer aan kan veranderen, ik hoor 17 juni de uitslag wel..
Cherellee_ schreef:Ilsiie schreef:Ach toeeeeee meiden?
Geen antwoorden
Ik kijk het bewust niet na omdat ik het niet wil weten omdat ik er toch niets meer aan kan veranderen, ik hoor 17 juni de uitslag wel..
Ik vind het zo super knap dat jullie de zelfbeheersing hebben om niet te gaan kijken.. Ik zou dat nooooooit kunnen
Cherellee_ schreef:Ilsiie schreef:Ach toeeeeee meiden?
Geen antwoorden
Ik vind het zo super knap dat jullie de zelfbeheersing hebben om niet te gaan kijken.. Ik zou dat nooooooit kunnen
Flowerpull schreef:Ik vond bio ook veeeel te lang maar jullie dus blijkbaar niet?
Ik heb een halfuur extra tijd en daarmee had ik maar nét tijd genoeg, heb t niet eens meer na kunnen kijkenGrrrr rot bio!
En rot latijn! Heeft iemand hier latijn, en tips voor me hoe ik het in godsnaam voor elkaar moet krijgen?