Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cherellee_ schreef:Als jullie leren, wat doen jullie dan precies? Ik zit nu maar een beetje overal samenvattingen van te maken en alles te lezen, maar geen idee of dat uiteindelijk gaat werken
Cherellee_ schreef:Als jullie leren, wat doen jullie dan precies? Ik zit nu maar een beetje overal samenvattingen van te maken en alles te lezen, maar geen idee of dat uiteindelijk gaat werken
Phylos schreef:Op dit moment leer ik biologie alle hoofdstukken. Ik was gister bijvoorbeeld met de hoofdstukken over genetica en DNA begonnen. Heb ik eerst mijn eigen samenvattingen doorgenomen, daarna ben ik in de samengevat bundel de bijbehorende hoofdstukken gaan opzoeken en die ook gaan leren. Op deze manier ga ik in ieder geval biologie doorwerken, aangezien dat nu wel goed gaat. Als ik alles heb geleerd maak ik een examen (of 2) en dan kijk ik weer waar ik vastliep. Die hoofdstukken/onderwerpen neem ik dan nog eens door.
Miriam91 schreef:Phylos schreef:Op dit moment leer ik biologie alle hoofdstukken. Ik was gister bijvoorbeeld met de hoofdstukken over genetica en DNA begonnen. Heb ik eerst mijn eigen samenvattingen doorgenomen, daarna ben ik in de samengevat bundel de bijbehorende hoofdstukken gaan opzoeken en die ook gaan leren. Op deze manier ga ik in ieder geval biologie doorwerken, aangezien dat nu wel goed gaat. Als ik alles heb geleerd maak ik een examen (of 2) en dan kijk ik weer waar ik vastliep. Die hoofdstukken/onderwerpen neem ik dan nog eens door.
Hoe lang ben je dan wel niet met Biologie bezig op 1 dag?