[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:32

Ik moet nog echt veel doen voor school := Heb donderdag duits literatuur proefwerk, moet de voorbereiding voor m'n mondeling duits donderdag ook nog insturen (sollicitatiebrief enzo), *en heb donderdag ook theorie-examen van de auto*, engels brief moet deze week ergens nog ingeleverd worden en moet alvast beginnen met woordjes te leren. Kan uiterlijk maandag nog een boek inleveren voor Nederlands en moet ook nog een ander boek lezen waar het proefwerk overgaat. En dan begint volgende week donderdag mijn laatste se-week :7

Heb vorige week mijn voorlopige PWS ingeleverd, was 47 pagina's. Die wordt nu nagekeken, dan moet ik er nog wat aan sleutelen en 30 maart is de definitieve.

FantasyB

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:07

Zo, ik ben er ook weer eens een keertje :P Duurde een tijdje, maar ben eigenlijk niet in de buurt van de computer geweest. Had vakantie en heb 6 dagen gewerkt en verder lekker bij het paard geweest en gefeest :) Lekker ontspannen.
Ik heb vandaag mijn literatuurdossier ingeleverd en heb volgende week SEweek, dus wordt bikkelen. Gelukkig sta ik er goed voor.
Ons thema is Amerika, met de stunt krijgen we een mechanische stier en is er een soort oscaruitreiking voor de leraren, best wel tof. Hoe gaan jullie allemaal verkleed? Ik heb echt geen idee (A)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:23

Vandaag discussie nederlands gehad..ging wel goed geloof ik. Verder deze week leren, want maandag begint mijn laatste SE week, die maandag erop nog engels mondeling en in die week nog een bio practicum en dan zitten alle toetsen erop...

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:29

EGopostje :)

Eindcijfer voor PWS: 7,1 :)
Had vandaag de presentatie, ging goed, had het hoogste van het lokaal (alle geschiedenispresentaties).
Moest nog bijna door naar de presentatieavond morgen (waar de 3 allerbesten presenteren), maar dat hoefde gelukkig toch niet :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:05

kyrkelover schreef:
Fioon doe normaal hahah. Zijn dat de bijlagen er bij geteld??
En waar ging je pws over.
Ik kom me hier trouwens ook melden heb dit jaar ook eindexamen en heb alles al stipt in mijn agenda staan waar en wanneer.

ja :j
48 pagina's tekst, 27 pagina's bijlagen: bronnelijst, testje, enquete, achtergrondinformatie en begrippenlijst (telde niet mee voor de tekst :()
Het ging over het korte termijn geheugen ;)
Laatst bijgewerkt door xFioon op 08-03-10 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:06

Josien_ schreef:
Zo mijn grote dingen zijn allemaal af :D
Nu kan ik rustig voorbereiden op de SE-week !

Wow, Fiona verveelde je je ofzo ? :P

neeuh, was ook iemand met 100 pagina's :P

xFioon

Miriam91 schreef:
Ik heb morgen mijn profielwerkstuk presentatie :oo We moeten dan 20 minuten volpraten :roll: Ben nu al retezenuwachtig, hahah.

Succes! :(:)

xFioon

astriidj schreef:
Ik moet nog echt veel doen voor school := Heb donderdag duits literatuur proefwerk, moet de voorbereiding voor m'n mondeling duits donderdag ook nog insturen (sollicitatiebrief enzo), *en heb donderdag ook theorie-examen van de auto*, engels brief moet deze week ergens nog ingeleverd worden en moet alvast beginnen met woordjes te leren. Kan uiterlijk maandag nog een boek inleveren voor Nederlands en moet ook nog een ander boek lezen waar het proefwerk overgaat. En dan begint volgende week donderdag mijn laatste se-week :7

Heb vorige week mijn voorlopige PWS ingeleverd, was 47 pagina's. Die wordt nu nagekeken, dan moet ik er nog wat aan sleutelen en 30 maart is de definitieve.

ai, das wel druk ja! :\

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:07

AnnaaX schreef:
EGopostje :)

Eindcijfer voor PWS: 7,1 :)
Had vandaag de presentatie, ging goed, had het hoogste van het lokaal (alle geschiedenispresentaties).
Moest nog bijna door naar de presentatieavond morgen (waar de 3 allerbesten presenteren), maar dat hoefde gelukkig toch niet :')

Netjes! :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:09

ben vanmorgen nog ff snel voor school naar de copyshop gegaan op PWS te laten inbinden, zag er netjes uit nu :)

heb het ook druk deze week, donderdag duits mondeling waarvoor ik een boek uit moet hebben, donderdagavond pws presentatie, en voor de rest nog veel ander huiswerk want ik loop achter op mijn planning... :\

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:48

Iemand de biologie-olympiade al gehad en nog tips voor mij? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:51

En iemand tips voor de CITO luistertoets Duits? :D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:55

Die tips voor de Duits luistertoets wil ik ook wel :)) Heb vorige week het luistergedeelte gehad en morgen het kijkgedeelte.
Biologie olympiade heb ik vandaag gehad, maar daar heb ik geen tips voor. Ik vond 'm goed te maken en had verder niks voorbereid ofzo :)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:02

Biologie olympiade heb ik geen tips voor, daar heb ik alles bij gegokt. :+ Maar ik ben dan ook heel slecht in biologie..

Astrid, moest je ook zo hard lachen bij die beesten op de 2e pagina? :')

Tips voor duits is wel lastig om te geven.. Goed proberen te concentreren, omdat je er vaak muziek doorheen hoort..

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:06

Die knoffels? :') Ik vond ze wel schattig haha :))

Muziek door de kijktoets is echt stom -O-

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:13

Ja die knoffels _O- _O- Een vriendin van mij kreeg helemaal de slappe lach en daardoor moest ik ook meelachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:25

astriidj schreef:
Die tips voor de Duits luistertoets wil ik ook wel :)) Heb vorige week het luistergedeelte gehad en morgen het kijkgedeelte.
Biologie olympiade heb ik vandaag gehad, maar daar heb ik geen tips voor. Ik vond 'm goed te maken en had verder niks voorbereid ofzo :)

Hmm waar ging luistergedeelte over? :)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:27

HAHA ja die knoffels waren echt verschrikkelijk :')

Sorry meiden dat ik zo af en toe binnen kom vallen. Ik lees wel mee! Maar druk met 1000000 dingen en poeh!

Wel heb ik even leuk nieuws om tussendoor te spammen. Ik quote mijn berichtje van gister eventjes ;)
Ilsiie schreef:
Vanmiddag ben ik even bij mini-ezeltje langsgeweest en ahw :+: wat vreselijk schattig en lief! Ze is vreselijk nieuwsgierig, enorm bijdehand (loopt bijvoorbeeld niet bijzonder goed met moeders mee, gaat gewoon zelf op onderzoek uit :P ) maar oohhh zo lief! Ze doet zoveel harten smelten met haar eigenwijze bekkie :+:

Ik heb de foto's even gepikt ;) Vanmiddag is ze voor het eerst naar buiten geweest, was er zelf niet bij dus vandaar dat ik de foto's gepikt heb :P

Afbeelding

Afbeelding
Lekker drinken bij mams

Afbeelding

En lekker slapen :)
(Ik gok dat dit zaterdagmorgen was, Lorke is vrijdagavond om 23.15 bevallen van dit knappe meisje en zaterdagmorgen is de stal dus leeggetrokken en verschoond :) )
Afbeelding

Lorke is echt een hele lieve moeder! En als ze het gedoe rondom haar kind genoeg vindt, gaat ze er tussen staan. "Nu is het genoeg!" :D
Moeder en dochter maken het beide heel erg goed! Baby heeft nog geen naam, maar die zal snel volgen :D

Ga nu lekker mijn bedje in en weer fijn dromen van de knappe meiden :+:

Ik, en met mij nog heel veel andere mensen, ben verliefd :+:

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:35

Wat een schatje! :+:

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:42

Gefeliciteerd :):) Wat een schatje is het :+:

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:43

oh Ilse, ik ben helemaal verliefd! Wat een droppie zeg, die zou ik zo wel bij ons thuis willen hebben :+:

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:49

Ik moet het even kwijt.. kan het niet bevatten. De zoon van de vriend van mn moeder (mn stiefbroer) is zojuist overleden op 27jarige leeftijd.. kan het echt niet bevatten

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:59

Jezus. :oo Wat erg.. Heel heel veel sterkte.. :(:) Wat is er gebeurd?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:03

Wat erg zeg :\ Gecondoleerd!

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:07

Als je je hart wilt luchten mag je altijd pben. :*