Heb vorige week mijn voorlopige PWS ingeleverd, was 47 pagina's. Die wordt nu nagekeken, dan moet ik er nog wat aan sleutelen en 30 maart is de definitieve.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrkelover schreef:Fioon doe normaal hahah. Zijn dat de bijlagen er bij geteld??
En waar ging je pws over.
Ik kom me hier trouwens ook melden heb dit jaar ook eindexamen en heb alles al stipt in mijn agenda staan waar en wanneer.
astriidj schreef:Ik moet nog echt veel doen voor schoolHeb donderdag duits literatuur proefwerk, moet de voorbereiding voor m'n mondeling duits donderdag ook nog insturen (sollicitatiebrief enzo), *en heb donderdag ook theorie-examen van de auto*, engels brief moet deze week ergens nog ingeleverd worden en moet alvast beginnen met woordjes te leren. Kan uiterlijk maandag nog een boek inleveren voor Nederlands en moet ook nog een ander boek lezen waar het proefwerk overgaat. En dan begint volgende week donderdag mijn laatste se-week
![]()
Heb vorige week mijn voorlopige PWS ingeleverd, was 47 pagina's. Die wordt nu nagekeken, dan moet ik er nog wat aan sleutelen en 30 maart is de definitieve.
astriidj schreef:Die tips voor de Duits luistertoets wil ik ook welHeb vorige week het luistergedeelte gehad en morgen het kijkgedeelte.
Biologie olympiade heb ik vandaag gehad, maar daar heb ik geen tips voor. Ik vond 'm goed te maken en had verder niks voorbereid ofzo
Ilsiie schreef:Vanmiddag ben ik even bij mini-ezeltje langsgeweest en ahwwat vreselijk schattig en lief! Ze is vreselijk nieuwsgierig, enorm bijdehand (loopt bijvoorbeeld niet bijzonder goed met moeders mee, gaat gewoon zelf op onderzoek uit
) maar oohhh zo lief! Ze doet zoveel harten smelten met haar eigenwijze bekkie
Ik heb de foto's even gepiktVanmiddag is ze voor het eerst naar buiten geweest, was er zelf niet bij dus vandaar dat ik de foto's gepikt heb
Lekker drinken bij mams
En lekker slapen
(Ik gok dat dit zaterdagmorgen was, Lorke is vrijdagavond om 23.15 bevallen van dit knappe meisje en zaterdagmorgen is de stal dus leeggetrokken en verschoond)
Lorke is echt een hele lieve moeder! En als ze het gedoe rondom haar kind genoeg vindt, gaat ze er tussen staan. "Nu is het genoeg!"
Moeder en dochter maken het beide heel erg goed! Baby heeft nog geen naam, maar die zal snel volgen
Ga nu lekker mijn bedje in en weer fijn dromen van de knappe meiden
Ik, en met mij nog heel veel andere mensen, ben verliefd