Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Remy schreef:[quote="Remy"
Ook met effileren heb ik eigenlijk alleen met de dubbele effileerschaar gewerkt, dus ook daar: meer risico maar als je het goed kunt dan is het wel mooier.
[/quote]
kijk ik in het topic en heb je het al aangepast

Dat zoeken naar een stageplaats valt nog niet mee zag ik al wel. Urielle schreef:Het is maar stilletjes hier! Ik ben nog aan het zoeken naar een stageplaats. Kan voorlopig de opleiding nog niet bekostigen maar wil wel vast ergens ervaring op gaan doen. Dan kan ik het hopelijk straks echt goed als ik op examen moetDat zoeken naar een stageplaats valt nog niet mee zag ik al wel.

dezelfde redenen als wat hierboven staat.

Ook een trimtafel, bad, evt waterblazer enz kost veel geld in het begin en dan heb ik het nog niet gehad over adverteren, visitekaartjes, klantenkaartjes, website, enz. Als je iemand kent die gaat stoppen zou je de inboedel over kunnen nemen, maar zelf zou ik nooit scharen of tondeuses via marktplaats kopen. Niet iedereen is zuinig op de (dure) materialen. Of je het op je stage adres mag lenen weet ik niet, ik weet wel dat veel stagebegeleiders erg zuinig zijn op hun dure scharen en het niet prettig vinden als ze gebruikt worden door stagiaires.