Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:56

Ik geef autorijles. Heb Donderdag wel een aantal uur gereden en Vrijdag gewoon de hele dag. Heb morgenochtend een examen die zou wel niet doorgaan gezien wat er weer bij is gekomen. Donderdag en Vrijdag waren er ook geen examens.
Ik moet kijken morgen ook nog maar even of rijden te doen is. De hoofdwe is hier ook erg secht. Heb wel winterbanden dus dat schilt.

Anoniem

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:00

Zou morgen voor het eerst naar mijn tijdelijke werk gaan (ben uitgeleend) maar mijn auto is compleet ingesneeuwd... hoop dat het sneeuwen ophoudt, dan kan ik hem uitgraven.

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:02

Zit me nu af te vragen hoe ik op stal kom. Moet bijna een uur fietsen, maar gisteren mn fiets bij een bushalte achtergelaten vanwege de voorspellingen. Nu rijdt alleen de bus niet vanwege het weer ..... euhm ....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:03

Echt dirtchick, worden mensen pissig als ze langer moeten wachten? Ik snap dat je niet in de kou wilt zitten nou, maar iemand met een beetje ogen in z'n hoofd ziet toch wel dat snel doorrijden er nou niet in zit met dit weer? :\

Het is echt guur nou, geen lieflijke dwarrelsneeuw maar flinke wind en horizontaal vallende sneeuw :=

dirtchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:06

Berdien schreef:
Echt dirtchick, worden mensen pissig als ze langer moeten wachten? Ik snap dat je niet in de kou wilt zitten nou, maar iemand met een beetje ogen in z'n hoofd ziet toch wel dat snel doorrijden er nou niet in zit met dit weer? :\

Het is echt guur nou, geen lieflijke dwarrelsneeuw maar flinke wind en horizontaal vallende sneeuw :=

Nou als je hoort wat wij dagelijks over ons heen krijgen :o Maar goed we zijn er aan gewent, wat mij wel opvalt is, oudere mensen zeggen rustig, ach kind laat hem maar maandag komen en de jonge generatie scheld je zo verrot en eisen dat de monteur met deze weersomstandigheden binnen een half uur op de stoep staat :+

Dan rekening houdend dat we gisteren 2300 storingen moesten wegrijden ;)

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:08

Echt achtelijk dat men zo reageerd. Je zou ze toch _-:(
Laatst bijgewerkt door Berendje op 20-12-09 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:10

Ik moet vanmiddag nog werken van 3 tot 11, op Schiphol. Als het zo doorgaat moet ik mijn auto straks uitgraven. Ben benieuwd hoe het dan op de weg is. Ik moet allerlei 60/80 km weggetjes over.... Normaal doe ik er zo'n 40 min. over, maar al een paar dagen steeds rond 1 uur.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:26

het sneeuwt hier nu echt behoorlijk door :)

gaat lachen worden morgen :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:28

Mijn moeder is thuisgebleven vandaag.. Ben benieuwd hoe het morgen is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:53

Hier ligt ook een dik pak sneeuw, erg leuk, maar straks zou ik 9km moeten fietsen en vannacht terug.
Ik weet niet eens of het verplicht is nu te komen, maar wordt vanavond met de auto gebracht dus geen probleem :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:44

Ik moet morgen en dinsdag nog werken,en dan 1,5 week vakantie,maar denk dat ik morgen en dinsdag ook maar thuisblijf...
Ik heb maar 2 optie's ; of met de scooter of met de bus...met de scooter durf ik niet en het is afwachten of de bussen morgen weer rijden...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:49

Hier zijn heel wat cm's erbij gekomen vannacht. Het blijft nu stevig doorsneeuwen en goed vriezen.

OV rijd weer niet. Ik ben benieuwd voor morgen.

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:51

Ik heb net alweer gewerkt!! Werk bij de thuiszorg.
Het was erg glibberig op de weg. De maximale snelheid die ik over de gehele ochtend heb kunnen rijden is 45 km/u... :z

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:54

Hier ook veel sneeuw. Ben benieuwd wat er nog bij gaat komen.

Ik ben wel benieuwd wat voor werk jullie hebben, hoor een aantal mensen zeggen, ik denk dat ik maar thuis blijf. Hoe zit het met de verantwoordelijkheden die je hebt (niet aanvallend bedoeld hoor). Zelf werk ik in een apotheek, volgens mij wordt het niet op prijs gesteld als ik zeg dat ik niet kom. Nu werk ik op 5 km afstand dus ik kom er wel, heb ook collega's die van 20km verderop komen, ben benieuwd morgen

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:58

Ik moest vandaag ook werke, maar hier is vannacht/vanochtend erg veel sneeuw gevallen.
Ik heb het werk opgebelt en hun zeiden dat ik beter thuis kon blijven. Het was geen probleem dat ik niet kwam, ik werk in de horeca en het is vandaag koop zondag. Maar er zullen vast bijna geen mensen naar de stad gaan. Het houd hier niet op met sneeuwen. De bussen rijden hier ook niet.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:02

Ik ga morgen voor het eerst sinds 25 jaar vliegen. Nou dat heb ik dan weer slim getimed :+

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:09

Vanmorgen toch naar mijn werk gegaan, daarna is het weer gaan sneeuwen en nu is het weer gestopt. Hoorde net op de radio dat alle bussen en trams terug naar de remise gaan... uh uh ik moet straks nog wel naar huis! (:)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:12

Ik wou ook naar mijn werk maar mijn baas wilde niet dus we hebben allemaal vrij! :D Vind ik wel fijn van m. ik hoef maar paar min met de auto maar de meesten moeten van verder komen. Gelukkig doen ze bij ons ook niet moeilijk als je niet zou komen ivm het weer. Veiligheid voor alles!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:13

Ik heb besloten om niet te gaan werken. Vind het absoluut niet verantwoord om 50km naar Schiphol te moeten rijden. Ze zijn er op m'n werk alles behalve blij mee.... Kan ik me voorstellen, maar als ik nu niet durf.....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:14

Ik moet morgen werken, heb niet zoveel zin. Maar als bussen niet rijden, gaat m'n moeder toch niet (werk bij m'n moeder).
Al blijft er op die manier wel veel werk liggen...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:15

Ik moet morgen weer, ben bang dat de sneeuw dan nog niet weg is. :\

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:16

Naja ik zal wel naar mn werk moeten, juist voor alle mensen die een auto ongeluk krijgen of hun pols breken door het vallen. Ik werk namelijk op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis :D
Het is ook mega druk bij ons, ontzettend veel gebroken polsen al gehad! En hou je opa's en oma's alsjeblieft binnen, want ook de oudere mensen met gebroken heupen komen er veeeel meer dan normaal!!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:16

Tja, ik baal als een stekker.
Vriendlief is wel de hort op en ik zit thuis. Zou vandaag eigenlijk naar een vriendin en wat boodschappen doen (is hier open vandaag) maar ik weet niet of ik nu nog wel durf... ANWB zegt niet voor niets dat je beter niet de weg op kunt gaan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:17

Ik zou lekker binnen blijven. :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:21

Tja, de hondjes moeten er ook uit... Dus ik mag alsnog door de sneeuw ploeteren.