Hay allemaal.
Ik ben afgelopen zondag naar de opendeur geweest in Deurne. Ik vond het helemaal geweldig!
Mijn hele leven wil ik al iets in de paardenwereld gaan doen, maar dat is nu eenmaal niet makkelijk.
In 2008 ben ik afgestudeerd in België, 3e graad TSO (denk dat dit gelijk staat met Havo in nederland?)
Ik werk ondertussen een jaar op een bureau, en zou dolgraag terug gaan studeren. Hiervoor wil ik dus naar Deurne.
Ik moet er wel heel wat voor opgeven. Ik had normaal volgend jaar samenwoon plannen met mijn vriend, ik heb een
vaste Job en heb een heel deel paarden thuis staan (deze zouden wel de nodige verzorging kunnen krijgen)
Ik zit alleen met een serieus dilemma, kan je kiezen welk niveau je doet bij de paardensportopleiding? 3 of 4? welke is beter?
Is Deurne het waard om dit alles op te geven om de 3 of 4 jarige opleiding te doen? leer je voldoende?
de stages, is dit 5 dagen in de week, 6 of 7 ?? want heb mijn weekends wel nodig voor mijn andere paarden te kunnen rijden
en wat tijd vrij te maken voor mijn vriend natuurlijk.
Zelf ben ik wel super gemotiveerd, maar het boezemt me gewoon echt wel angst in...
Ik heb zelf niet zo heel veel zelfvertrouwen, hoewel dit nergens voor nodig is, maar toch.. Heb ook angst dat ik de opleiding
misschien mentaal niet aankan, dat ze je er de grond in gaan boren en zo van die toestanden...
Voor de flat daarentegen heb ik niet zoveel bang, dat lijkt me allemaal wel een gezellige boel

Wie kan me helpen met deze vragen? Hier antwoorden mag, maar PB mag ook zeker! Liefst antwoord van iemand die op Deurne zit, of afgestudeerd is.. Die kunnen spreken uit ervaring

Groetjes!