Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Soms heb ik wel de kriebels dat ik meer wil, maar eerlijk is eerlijk, hier weet ik dat ik voorlopig genoeg werk heb en dat ik dus enige vorm van zekerheid heb.
. Erg leuk sollicitatie gesprek gehad en nu dus nog maar afwachten wat de nummer 2 en 3 sollicitanten gaan doen...
. Ik ben zo blij. Ik ga nu maandag beginnen op een makelaars kantoor. Totaal iets anders dan waar ik voor gestudeerd heb, maar het lijkt mij geweldig
.
kaatje77 schreef:SpiedSkeet kan je vriend niet bij ABOoost aan het werk?
Dus dan heb je urengarantie van 20-25 uur in de week, maar je werkt wel op verschillende plekken...Rianneke schreef:kaatje77 schreef:SpiedSkeet kan je vriend niet bij ABOoost aan het werk?
Bij ab hebben ze aardig wat werk en ze kunnen vrij lastig aan personeel komen![]()
Mijn vriend had ook een vacature openstaan bij ab maar dat heeft een hele tijd geduurt voordat er iemand op kwam... Maar goed het is een vacature voor 20 uur, maar verdeelt over 10 werkmomenten van 2 uur (melken).
Ik had hier trouwens een hele tijd niet gereageerd, maar werk nog steeds voor het uitzendbureau... Werk wel voor 1 cateringbedrijf die mij als regiomedewerker willen hebbenDus dan heb je urengarantie van 20-25 uur in de week, maar je werkt wel op verschillende plekken...
Ik merk trouwens wel dat de economie weer wat aantrekt! Maar goed het blijft lastig en je moet gewoon geluk hebben wil je nu DE baan vinden...
Hoewel hij het werk via hun meestal wel leuk vind trouwens
Alle uitzendbureau's hier in de buurt benaderd verder maar die hebben niets. Het uitzendbureau waar ik 2 jaar terug een detacheringscontract bij had ik zelfs opgeheven deze week.
Begin hem nu al te knijpen.
en bij de 2e omdat ze vonden dat mijn kinderen nog veel te jong waren. Nu heb ik vorige week een gesprek gehad bij een baan en ben ik erdoor heen
Nou de hele testreeks daarna nog. Vrijdag de eerste van de 5. Ook maandag nog een gesprek voor een andere baan. Wie weet. Leonoor schreef:Wat is er mis met het UWV?