Zit nu in het 2 jaar

Las hierboven dat er nog iemand naar Deventer ging?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. ( zo ongeveer de helft van mijn klas dus ik ben gelukkig geen uitzondering)
, maar ze laten je wel doorgaan als je het niet hebt alleen adviseren ze van niet maarja... ik had gewoon geen zin om in mijn zomervakantie een tentamen te herkansen.. wist ik veel dat die P zo belangrijk was
. Nu dus in Juni een kans en in Augustus nog een kans om hem te halen, gelukkig is het maar over een boekje van 200 blz dus dat moet wel lukken nu in het derde jaar zou je zeggen
.
, ben nu aan het bijkomen op de bank
Gjilke schreef:Arabesk schreef:Ik sta al fulltime voor de klas trouwens.
Heb vanochtend een appeltje geschild met een vervelende klas, ben nu aan het bijkomen op de bank
MwoahahahaaIk vind het zo mooi he, als leerlingen boos worden omdat ze moeten schrobben. En hoe bozer ze worden, hoe mooier ik het vind

Ben er wel tevreden over. Zijn uiteraard wel wat verbeterpunten, maar dat heb je overal.
Martine__ schreef:Sharonalover: Ja is opzich goed geregeldBen er wel tevreden over. Zijn uiteraard wel wat verbeterpunten, maar dat heb je overal.
Je hebt wel veel contacturen de hele tijd. En de aanwezigheidsplicht is vaak hoog.
cijfers kloppen gewoon nooit, en dan ook bij niemand
.
(ben altijd aanwezig maar toch blijkt het lastig te zijn mij te vinden
)
ook hoorde ik van Saxion niet altijd goede verhalen
er is nog hoop

Maargoed daar hebben we al over geklaagd 

Maargoed, het is niet anders.
. Maar organisatorisch laat het eea wel te wensen over
Gjilke schreef:Arabesk schreef:Ik sta al fulltime voor de klas trouwens.
Heb vanochtend een appeltje geschild met een vervelende klas, ben nu aan het bijkomen op de bank
MwoahahahaaIk vind het zo mooi he, als leerlingen boos worden omdat ze moeten schrobben. En hoe bozer ze worden, hoe mooier ik het vind
. Pff pubers zijn wel kanjers in dramatiseren zeg.

omdat ik niet wil dat lln mij vinden.
Als zij niet willen dat ik hen tegenkom op het web, moeten ze 't ook maar afschermen