Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jullie ook?? knockout1 schreef:Leuk om te horen dat het jullie bevalt!! Ik ben er nog niet helemaal over uit. In sept begonnen met de bbl variant. Ik werk in de thuiszorg, maar vind de opleiding nogal toegespitst op verpleeghuis. Moet de uitdagingen en praktijkleertaken allemaal aanpassen om er nog wat van te maken. Op zich vind k de stof allemaal erg leuk om te leren. Ook voor de toetsen. Maar de schooldag op zich vind ik niet leuk. De klas is niet zo. Zitten nogal wat mensen in die erg negatief zijn en op alles wel wat te zeuren hebben en dat is zoooo irritant.
Ook qua lestijd indeling zijn ze niet erg sterk. Gebeurt regelmatig dat we drie tusssenuren hebben en we nog steeds van half negen tot vijf op school zitten. En eigenlijk vind k dat best een beetje jammer van mijn tijd. Moet k ook wel eerlijk toegeven dat k niet sterk ben in voor mezelf werken met herrie om me heen.
Heb thuis ook echt rust nodig om te leren, ben ook geen 18 meer, haha.
Maar als k jullie positieve berichten lees, houd ik ook nog hoop...
knockout1 schreef:Hoi Linsim,
hoe is je examen gegaan?
Jammer he, al dat gezemel, zonde van je energie, je moet toch alles doen, of je er nou over klaagt of niet...
Loop jij er ook een beetje tegen aan dat de opleiding erg op verpleeghuizen gericht is?
margreet4 schreef:AHHHH werd net gebeld dat toets heel slecht gemaakt is (logisch als je de stof nog niet gehad hebt) en nou hebben we donderdag dus dezelfde toets maar met boeken erbij en mogen we er twee uur over doen,,, maarja daar komen ze dan op maandag eind van de middag mee en heb ik hem dus donderdag.. is niet zo goed voor mijn zenuwen (heb morgen en woensdag ook nog gewoon een lange dag met stage (07.00 tot 15.30) nouja op stage maar even tijd voor vrij maken met leren.. kan vast wel smiddags een half uurtje maar toch....)
hoop ik dan maar

Gelukkig hoeft het nog niet

2e kerstdag wel op stage geweest
)