Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Leuk! Docent Nederlands ben ik ook! (Nog in opleiding, maar ik heb nu wel contract en eigen uren)
Wat spreekt je aan in Nederlands?
Flying_Angel schreef:Is tijdelijk tot de zomervakantiedus ben al druk aan het rondkijken, er is nog onduidelijk hoeveel uren er voor me overblijven.
Tof! Zeker dat laatste, wordt nu verplicht gesteld he, burgerschapsonderwijs! Als je het leuk vindt, heb ik daar veel materiaal voor je. Dan moet je even je mailadres pb’en!
EmmaK95 schreef:Flying_Angel schreef:Is tijdelijk tot de zomervakantiedus ben al druk aan het rondkijken, er is nog onduidelijk hoeveel uren er voor me overblijven.
Tof! Zeker dat laatste, wordt nu verplicht gesteld he, burgerschapsonderwijs! Als je het leuk vindt, heb ik daar veel materiaal voor je. Dan moet je even je mailadres pb’en!
Hmm, is er iets te vinden of valt bet tegen?
Wat fijn! Misschien doe ik nog wel een beroep op je als ik eenmaal ben begonnen, dankjewel!
Catori schreef:Hoe is het met de werkzoekenden?
Ik ga na de zomer op een andere school beginnen.
Maar nu zijn Parnassys en Cito mijn beste vrienden....
Jullie ook een beetje gaar?
Kimm4 schreef:Ik weet niet of de vraag hier goed gesteld is, anders excuses.
Ik zit in het eerste jaar van de pabo en heb binnenkort mijn CE1 (competentie examen). Nu moet ik mijzelf 10 minuten lang presenteren; waarom ben ik een goede juf. Heeft iemand een idee hoe ik dat zou kunnen laten zien of horen? Ik heb werkelijk geen idee. Het mag op alle mogelijke manieren. Bijv. zingend, filmpje, powerpoint. Anderen mogen hierover ook hun mening geven en zeggen waarom zij vinden dat ik een goede juf ben. Heeft iemand misschien een ideetje? Ik vind het lastig