En misschien iets om over na te denken voor jezelf waarom je onzeker ben met je ouders erbij. Ze bedoelen het niet verkeerd, maar weten zeer waarschijnlijk ook niet helemaal hoe ze moeten omgaan met de situatie.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:ik heb ook weer hier thuis ruzie omdat ik zogenaamd geen reet uitvoer. ik ruim altijd in en uit, ruim de tafel af en noem maar op. ik zorg ervoor dat sochtens alles netjes in de vaatmachine staat, ook hun zooi. Ik hang regelmatig de was op, helaas vergeet ik het ook wel eens (dan leg ik het klaar en dan doe ik iets anders en vergeet ik het compleet, ADD) en dan weer elke keer dat geruzie. als ik het nou bewust zou laten liggen ala, maar dat doe ik niet.
deze week maar 16 uurtjes werken, maar vind ik ook wel eens fijn voor de veranderingafgelopen week bijna 30 uur gedraaid.
Citaat:UWV zoekt 130 trainees!
Als trainee help je UWV klanten met het inzetten van online tools bij het vinden van een baan. Bijvoorbeeld via werk.nl, social media of andere vacaturesites. Je doet dit zowel individueel als groepsgewijs. En met jouw nieuwe, frisse blik help jij onze online dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.
Ben jij goed in het gebruik van social media en internet? Heb je onlangs je hbo- of WO diploma behaald enben je op zoek naar je eerste echte baan, dan is dit de kans om je verder te ontwikkelen. Bekijk de vacature http://bit.ly/TraineeshipWERKbedrijf en solliciteer nu!
trysteffy schreef:dankje:)
ik ben hun eerste kind dan hun kregen mij al op hun 17de en denk dat ze met mij ook erg aan het leren zijn. heb namelijk nog een jong broertje hij en ik schellen 10 jaar verschil
x_Rebecca schreef:Trysteffy, als je geen niveau 2 opleiding kan doen, kom je dan niet in aanmerking voor een Wajong-uitkering of iets? Heb je wel een niveau 1 certificaat? Dan kun je toch aan de slag bij sociale werkplaatsen en dergelijke?
Als ik jou was zou ik eens met je begeleider gaan praten en vragen wat de mogelijkheden zijn, weet haast wel zeker dat er een bepaald traject is waar jij goed in past, waarbij er met jou naar werk gezocht wordt en onder bepaalde voorwaarden aan het werk kan.
Zo, ik heb er net weer een sollicitatie uit gedaan. Zit nu alleen steeds met het probleem dat veel vacatures zijn op scholen waar ik al eens bij heb gesolliciteerd, maar goed... ooit krijg ik vast mijn kans.
fjordjes schreef:Jeej ben net gebeld voor een uitnodiging voor selectie morgen! Moet er om half 5 zijn, is wel tijdelijk maarja beter als thuiszitten! Als het doorgaat mag ik een klein maandje in een pretpark werken, lijkt me heel erg leuk!