Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jouw hondjes?
ik heb helaas geen tips voor je, daar moet ik zelf nog achter zien te komen
een Duitse Staande Korthaar, ze is nu 9 jaar en wordt in juni 10 jaar. Zo'n anderhalf jaar geleden kwamen we er achter dat ze lever kanker heeft en ze heeft ook allemaal bulten op haar lichaam. Maar ze is een bikkel! Ze leeft nog steeds en heeft heel veel plezier
(wanneer het uiteindelijk beter voor haar is om haar in te laten slapen, dan doen we dat natuurlijk. Maar het is gelukkig nog niet zo ver) 
QuanneH schreef:Hier zelf ook geen tips helaas
Wow heftig Kimara! Wel gelukkig dat ze er niet zo last van heeft!

Roosje1606 schreef:Volgens mij hebben meer mensen dit probleem![]()
Leuk dat je ook een hond hebt! Wat erg dat ze leverkanker heeft, gelukkig houdt ze zich goed. Het gaat er om dat ze plezier heeft, zo lang als ze dat heeft is het goed
Super dat ze zich nog zo goed houdt Roosje1606 schreef:Talindos, ik heb 1 riesenschnauzer en twee middenslagschnauzers![]()
Ik kies volgend jaar alleen Latijn, ben in Grieks even goed maar vind Latijn leuker. Volgens mij kiest bij ons bijna niemand alle twee de talen.
Starten van jullie ook mensen officiële wedstrijden of niet? Ik rij alleen fnrs op een manegepaard
je hebt witte, zwarte, zwart-zilver en peper-en-zout. Vroeger werden ze gecoupeerd, dat klopt, bij meerdere rassen werd dit vroeger gedaan. Wij hebben trouwens 3 zwarte. Ze heten Floris, Oscar en Nero
zo stom dat wij altijd alles op tijd af moeten hebben en dat sommige leraren ontzettend langzaam zijn met alles