Zit momenteel op 29 lessen en heb komende dinsdag mijn theorie examen. Weet echt niet of ik er klaar voor ben.. Soms denk ik wel veel te weten maar soms twijfel ik ook weer veel over dingen. Hebben jullie nog tips? Ik vind het sowieso heel vervelend dat je een bepaalde tijd voor een vraag krijgt! Ga dan heel gestrest antwoorden aanklikken
Ik mag trouwens ook een TTT doen, zit in mijn pakket. En het praktijkexamen. Alleen nog even kijken wanneer dat gaat gebeuren allemaal. Het rijden gaat nu wel redelijk goed, alleen het achteruit file parkeren kan nooit in één keer goed gaan en soms ben ik nog wat te afwachtend als ik een uitrit uit kom.

Een goede tip die bij mij heeft geholpen is vlak voor het examen niet de stof nog een keer overkijken en ruim op tijd zijn. Dat geeft echt rust. Niet stressen om de tijd. Bij gevarenherkenning heb je minder tijd dan bij het andere gedeelte, maar zeker niet te weinig. 
ik had gedroomd dat het sneeuwde en toen ik half wakker was heb ik m'n rij instructeur geappt "het sneeuwt"
Mis de gezellige autorijlessen wel hoor, maar het kunnen pakken van de auto wanneer je wil is ook heerlijk!