Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
4EverHobbes schreef:Je motivatiebrief knippen en plakken??? Voor elke job en elk afzonderlijk bedrijf zou ik toch proberen een andere brief te schrijven hoor.
Ir1ne schreef:Kriel nogmaals thanksik geloof toch echtdat ik in het verkeerde deel van nl woon
Optiwolk..?
Hoe bedoel je te duur als starter?? Een starter zou toch juist goedkoper zijn zou je denken??
Meer tijd wat erin gestoken moet worden, dat wel.
lifaya schreef:ik heb ook weer hier thuis ruzie omdat ik zogenaamd geen reet uitvoer. ik ruim altijd in en uit, ruim de tafel af en noem maar op. ik zorg ervoor dat sochtens alles netjes in de vaatmachine staat, ook hun zooi. Ik hang regelmatig de was op, helaas vergeet ik het ook wel eens (dan leg ik het klaar en dan doe ik iets anders en vergeet ik het compleet, ADD) en dan weer elke keer dat geruzie. als ik het nou bewust zou laten liggen ala, maar dat doe ik niet.
deze week maar 16 uurtjes werken, maar vind ik ook wel eens fijn voor de veranderingafgelopen week bijna 30 uur gedraaid.
vuurneon schreef:Als ouders niet zeuren, is er ook iets mis denk ik
Mijn moeder gooit het op; onderdeel van de opvoeding
trysteffy schreef:Ik zit bij een soort van jeugdzorg deze mensen komen 1 keer per week bij me thuis om te vragen hoe het gaat en wat ik kan vebeteren enzo.