Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caroline_max schreef:Wat akelig Dimple! Het leek juist zo goed te gaan amper een week terug.
Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar ik ben dus bij beide scholen aangenomen. Beiden leken mij erg leuk, dus wat heen en weer gebeld vandaag en alles op een rij gezet. School 1 (40 minuten rijden) bood 1 jaar tijdelijk en dan vast, dus heb school 2 ( 25 minuten rijden) gebeld wat zij boden. Nu heb ik per 1 augustus dus een vast contract voor 4 dagen op zak bij deze school. Heb net de bevestiging in mijn mailbox dat het een vaste aanstelling is, met goedkeuring van het college van bestuur. Andere school snel afgebeld dus, want die wilden vandaag alle kandidaten bellen. Bij school 2 was een commissie van 7 man, en ze waren unaniem in hun beslissing dus ik ben echt super blij!
Als kers op de taart krijg ik net een brief van mijn huidige werk in de bus; ze bieden mij een loopbaancoach om weer aan het werk te komen. Wel netjes van ze!
Lenaa; wat voor school zoek je? Er is in bolsward een vacature mens en maatschappij.
Pien1989 schreef:Ik kreeg gister een melding: verplicht melden voor een bijeenkomst bij het UWV.... Heb m'n eerste maanduitkering nog niet eens ontvangen
Hoe gaat dat in z'n werk? Het is een bijeenkomst van een uur. Enig idee wat ze gaan behandelen? En moet je dit vaak doen? Ik las eerder al ergens dat dat verschillend is per regio en persoon.
Dimple schreef:Top Milatje,
Dan zou ik naar Bodegraven moeten, is meest dichtbijzijnde vestiging. 89 km.......zeker een uur.
Je zou zeggen dat het te doen zou zijn als je door kan rijden. Mijn zus rijdt het ook iedere dag maar dan over de afsluitdijk naar beneden, makkie!
Dit is niet echt te doen helaas.