Ik ga waarschijnlijk N&G kiezen met wiskunde B (maar bij ons is dat precies hetzelfde als N&G,dus krijg je beide profielen op je examen) De vakken die ik kies zijn: Nederlands, Engels, Frans, natuurkunde, scheikunde, biologie en nog een paar vaste vakken. En vrijde deel kies ik economie.
Ik heb 2 verzorgpaarden waar ik 6x per week heen ga! En ik heb 1x per week les op de manege!Lukt prima met school, heb nooit echt tijdnood of mn huiswerk niet af.
Ik heb geen eigen paard, maar zou dat op dit moment eerlijk gezegd ook niet kunnen combineren. Ik ga 2x per week naar stal, en heb elke dag gemiddeld zo'n 4 uur aan huiswerk..
Het profiel dat ik ga kiezen is denk ik N&G, met natuurkunde en in het vrije deel Frans (en misschien Spaans) Hierbij doe ik latijn, grieks & latijn samen vind ik te veel en grieks vind ik niet echt leuk.
Net trouwens wel natuurkunde verknald.. ging best wel slecht
Balen van je natuurkunde Yael, wat voor thema had je?
Ik heb trouwens (bijna ) twee pony's, gaat prima naast school! Moet wel eerlijk bekennen dat ik er alleen op de weekenddagen ben eigenlijk, maar voor de andere dagen zoek ik wat verzorgstertjes en dan vind ik het wel best. Pony's redden zich ook zonder mij!
Ik heb een verzorgpaardje en ga daar donderdagen zaterdag heen. Zaterdag is sowieso mn vaste paardendag haha en dan zondag huiswerkdag ugghhh Bij ons is er maar 1 die grieks en latijn kiest
Ik rijd op dit moment op een manege, maar ben wel van plan er vanaf te gaan. Manege's zijn toch niet zo mijn ding haha. Ik heb fnrs gereden, maar nu niet meer. Ik hoop heel erg dat ik een bijrijdpony vind, en dat ik daarmee misschien ook wel kan starten
Zoey_julia
Geplaatst: 17-02-15 19:45
Kim, het was voor geschiedenis ik ben julia mijn pony heet zoëy ik rijd wel officiële wedstrijden, maar nu veel minder ivm slechte bak door al de regen
Kimmie25501
Geplaatst: 17-02-15 19:46
Roos, ho! Wat is een schnauzer? Op onze manege worden er niet heel vaak wedstrijden organiseerd, maar ik heb een keer meegedaan op een manegepony, fnrs. Yael, hoe komt het dat je het er niet fijn vindt? Julia, oke, dan weet ik dat ook weer! (ben heel slecht met namen)
Kim, dat is een bepaald hondenras. Ze hebben een baard, zoek maar eens op
Bij ons organiseren ze maar om de drie maanden een fnrs proef helaas. En bij ons doen ze alleen de F proefjes, springen en vaardigheid wordt niet gedaan
Dankje haha Ik ben ook heel erg benieuwd, maar helaas is er niet iets specifieks over te zeggen. Waarschijnlijk zitten er een stuk of 10 rassen in, die je toch niet kan achterhalen
Trouwens, voor Roos & Femke, we hebben ook een whatsapp groep, moet je even je nummer naar Susan sturen als je dat wilt (Niet iedereen van dit topic zit erin hoor)