Nachtdienst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 07:17

Auch.. ja dat zijn wel ff kostenposten.. niets ernstigs hoop ik, dat je een rekening hebt van de DA?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 07:31

Tigres
Sterkte,vervelend nieuws

Hier was het een vervelende nacht.
Een bewoner met benauwdheids klachten eb pijn op de borst.
Hoge bloeddruk.
Nitro spray hielp goed maar hij is de hele nacht onrustig gebleven.
Hij hield me flink bezig waardoor ik schoonmaak en verschoon rondes pas laat heb kunnen doen en dus veel natte bedden had.

Nu alweer een gewassen, ze wou erg graag uit bed.
De volgende twee staan ook al klaar dus ik ga snel weer verder. Nog een goed uurtje.

Hopelijk slapen jullie vannacht wel goed.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 07:48

Helene83 schreef:
Auch.. ja dat zijn wel ff kostenposten.. niets ernstigs hoop ik, dat je een rekening hebt van de DA?

Mwa, hij had een heersend virus.. dikke benen etc.
Kon op een gegeven moment in de avond niet meer draaien, mijn moeder belde me in paniek op tijdens mijn werk. dus toen de DA gebeld en erheen gegaan.
Dus avondconsult+ dikke spuit pijnstillers en tegen de zwelling.
volgende dag weer consult + bloedonderzoek.. Gelukkig ging het erna beter en was er niks geks te vinden behalve lage bloedplaatjes & witte & rode bloedcellen te laag..
Maarja, kost wel wat :Y)

Vervelend zo'n nacht, vooral voor die man Horsii. Hopelijk kan je lekker slapen.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 07:51

Aj.. ja dan weten ze het geld wel te vragen.. :j

Ik hoop ook dat je een beetje kan slapen vandaag Horsii.. vooral na zo'n nacht..

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:31

Gelukkig heerlijk geslapen.
Nog een te gaan.

Lis_ol
Die dierenartsen weten wel wat zr rekenen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 20:03

Hier een goede slaap gehad. Mijn oma heeft de nacht overleefd, maar vanavond gaan we haar in slaap brengen ;( Dan is het nog wachten tot het lichaam het opgeeft.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:00

Tigress schreef:
Hier een goede slaap gehad. Mijn oma heeft de nacht overleefd, maar vanavond gaan we haar in slaap brengen ;( Dan is het nog wachten tot het lichaam het opgeeft.

Heel erg veel sterkte gewenst.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:27

Ik ben oo weer van de partij.
Onwijs goed geslapen tot 16.50 ik was ook zo ontzettend moe.. mar nu kan ik er weer vol tegenaan!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 01:00

Fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen! Soms is dat even nodig :j
Hier even een breakdown gehad nadat ik het definitieve bericht te horen kreeg over mijn oma. Gelukkig mocht ik mijzelf even op afwezig zetten en mijn tijd nemen. Nu zit ik met feelgoodfood (pepernoten :))) lekker een spelletje te spelen tussen de belletjes door :)

Nacht 3 van de 4, en ik moet zeggen dat het me nog niks tegen valt qua moeheid :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 01:07

Moet zeggen dat de rekening me mee viel, had op 100 euro meer gerekend, maja blijft veel geld.

Sterkte Marinda! heftig hoor..
Gelukkig heb je wat afleiding.

Hier redelijk geslapen, lag pas tegen 12.00 uur in mijn bed, sliep ongeveer 12.30 & geslapen tot 20.30..
nu onwijs pijn in mijn lijf (vanmorgen dus gekraakt door de fysio..)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 01:22

Hoi hoi.. ook ik meld me weer.. 3/3

Sterkte Miranda! Blijft heftig allemaal..

Altijd fijn een meevaller, maar inderdaad.. het blijft altijd een hoop geld..
Hoop voor je dat je eigen lijf niet meer pijn gaat doen vannacht.. dat is dan ook niet echt fijn je dienst door komen.

Ik heb ook wel redelijk geslapen. Wel heel vaak wakker.. maar viel dan gelukkig na een half uurtje wel weer in slaap.. voel me redelijk fit. Ook al hou ik deze nachten nauwelijks eten binnen.. wordt daar echt zo moe van, waarom kan mijn lijf dan niet gewoon ff meewerken. {:)-:(

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 03:00

Mwa, net maar ibuprofen ingenomen, wil nog niet echt lekker..
hopelijk gaat het beter, zondag wedstrijd :') en had al spierpijn van mijn nieuwe zadel _O-

Jij altijd met je lijf wat niet mee werkt in de nacht :') wel heel irritant. Hoelang ben je vrij na je nachten?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 03:02

Hallo allemaal.. Meld me hier ook weer eventjes.. :o
Ook weer bezig aan m'n nachtdienst, gelukkig maar eentje...

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 03:04

Ja super irritant.. verder heb ik er niet zoveel moeite mee, met die nachten. Kan altijd wel goed wakker blijven bijvoorbeeld, ook al heb ik een dip. Maar het is niet fijn dat die maag en darmen zo hyper gevoelig zijn. :Y)
Ik ben nu tot maandag vrij.. heerlijk! Morgenochtend (of naja.. vanochtend) ff knuffelen met Kiwi en dan hoop ik vrijdag en/of zaterdag ff een rondje te kunnen rijden. Ze staan nu weer erg veel op stal, dus ze zal wel lekker hieperdepiep zijn.. :):)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:13

Hier erg rustig. Zo maar eens de was vouwen en strijken.
Ik werk nu sinds 1 november in de nachtdienst maar merk steeds dat ik de derde nacht helemaal me goed voel en volledig om geswitst ben met dag en nacht ritme.!
Ik werk to 31 maart 2017 in de nachtdiensten daarna houd deze functie op. (En moeten ze mij ook een vast contract bieden.) heel jammer maar ach we zijn weer een ervaring rijker en het bevalt erg goed.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:19

Werk je in de zorg Joyce_Eddy? :)

Ik vind het werken in de nachtdiensten verschrikkelijk! Sinds augustus een nieuwe baan en daar wordt het als verplicht gesteld...... Met gevolg dat ik echt onwijs veel nachten moet werken :(

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:20

Inderdaad, bij derde nacht kom je lekker in het ritme.. alleen mijn maag/darm gestel niet. :+ daarom voor mij niet meer dan 3 nachten, er blijft anders niets van me over.
Hoeveel nachten moet je werken per maand Melanie??

Willen ze je geen vast contract aanbieden dan?? Of was het wegens een zwangerschapsverlof o.i.d.,,

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:21

Helene, ik moest 11 a 12 nachten in de maand werken.
Af en toe nog een dag of avond dienst erbij. Echt verschrikkelijk.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:31

Hmmm.. dan ben je meer als vaste nachtdienst aan genomen dan wat anders lijkt het wel..
Wist je dat je er zo veel moest werken? Ik werk er 3, max 6 per maand.. dat is meeeeer dan genoeg voor mij.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:32

Mij maak je het meest blij met minimaal 3 nachten. de tweede vind ik altijd het zwaarste, daarna maakt het me niet meer uit.
vanaf februari krijgen we weer een nieuw rooster (tot september) wat zich elke 8 weken herhaald. heb aangegeven dat ik best 8 tot 10 nachten per maand wil, zit nu op 6 á 8.

Zit je ook in de zorg Melanie?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:39

Helene83 schreef:
Hmmm.. dan ben je meer als vaste nachtdienst aan genomen dan wat anders lijkt het wel..
Wist je dat je er zo veel moest werken? Ik werk er 3, max 6 per maand.. dat is meeeeer dan genoeg voor mij.

Nee ik wist nergens vanaf. Als ik dit van te voren had geweten had ik deze baan ook niet aangenomen.. :o
Ik heb nu aangegeven dat ik er max 4 per maand ''wil'' werken.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:39

Lis_Ol schreef:
Mij maak je het meest blij met minimaal 3 nachten. de tweede vind ik altijd het zwaarste, daarna maakt het me niet meer uit.
vanaf februari krijgen we weer een nieuw rooster (tot september) wat zich elke 8 weken herhaald. heb aangegeven dat ik best 8 tot 10 nachten per maand wil, zit nu op 6 á 8.

Zit je ook in de zorg Melanie?

Wauw, knap!
Vind je dat niet moeilijk te combineren met je sociale leven?
Ik heb daar nu al soms zo moeite mee :=
Ik werk in de zorg.. :j Jullie ook?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:51

ik werk eigenlijk alleen maar avonden en nachten, mijn vrienden weten dat ook allemaal.
dus vaak als we willen afspreken krijg ik een app van: geef maar aan welke dag/avond jij kan, dan komt het goed :))
Vriendlief daarin tegen is niet zo moeilijk, soms kom ik daar overdag slapen na mijn nachtdienst, vind die niet erg, als die me dan maar even ziet zegt die altijd :')

Hier inderdaad ook in de zorg.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:57

Bah.. zou er niet aan moeten denken. Maar vind het wel knap van je!

Puntje wbt vriendje... Hmm ik vind dat ook een groot nadeel van de nachten.. Samen slapen is toch zoveel leuker. :)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 04:58

Ah.. wat lief..
Mijn vent is dusdanig aan me gehecht dat hij altijd aan het mopperen is als ik weer nachtdiensten moet draaien.. "slaap ik nou weer alleen?" Of "jij bent ook nooit thuis" :+

Ik vind het heerlijk om late diensten te draaien of om doordeweeks vrij te zijn.. heb dan toch altijd het idee dat ik mijn vrije tijd lekker voor mezelf in kan delen.. lekker knolcrossen ofzo.. :j Niemand die dan last van me heeft.

Ook ik werk in de zorg.. ben helemaal gelukkig met mijn baan.. mij hoor je niet klagen.. :+