UZB heeft gebeld
maar instellingen hebben helaas nu niet de mogelijkheid om mij een dag in de week te laten meelopen. Maar netjes dat ze belden! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar instellingen hebben helaas nu niet de mogelijkheid om mij een dag in de week te laten meelopen. Maar netjes dat ze belden! Optiwolk schreef:Nee klopt Zap, en een nee heb je, een ja kan je krijgen!
Ik heb een job toegestuurd gekregen als communciatie verantwoordelijke en Pr. Naast administratieve taken moet ik ook foto's bewerken, filmpjes monteren, teksten corrigeren, ... op het lijf geschreven dus
Heb gelijk gesolliciteerd, ben benieuwd!
. Ben benieuwd of je snel wat hoort
. Het mot maar, ben er eigenlijk wel weer ff klaar mee, maar met stilzitten heeft nog niemand een baan gevonden, dus tja! Sting schreef:Mooi zo!![]()
Ik ga ook maar weer eens zitten voor een paar sollicitaties. Het mot maar, ben er eigenlijk wel weer ff klaar mee, maar met stilzitten heeft nog niemand een baan gevonden, dus tja!
ik kreeg ook al een paar keer het commentaar: overgekwalificeerd..
neem je me toch voor minder loon aan. hahaha!
. Ben allang blij als ik aan de slag kan.
dus daar net een brief naar uitgegooid! Is maar voor oproep, maar wel een geweldige plek, evt ook voor doorgroeien
. 

capopjekop schreef:Optiwolk schreef:Nee klopt Zap, en een nee heb je, een ja kan je krijgen!
Ik heb een job toegestuurd gekregen als communciatie verantwoordelijke en Pr. Naast administratieve taken moet ik ook foto's bewerken, filmpjes monteren, teksten corrigeren, ... op het lijf geschreven dus
Heb gelijk gesolliciteerd, ben benieuwd!
Gaaf zeg! Zo iets zou ook wat voor mij zijn. Kom alleen niet veel van dat soort dingen tegen