Ah mijn baas is een egotripper die al vaker problemen met ons hoger management gehad heeft, en ik vrees dat die er nu alles aan wil doen om de schuld bij "mij" te leggen. Maar het nadeel: IK HEB NIKS FOUT GEDAAN!
Dat door zijn lompigheid 30% van de jaaromzet van het bedrijf bedreigd wordt, is niet mijn probleem ....
Degene die me managed vanuit de klant is gewoon een heel menselijke mens die goed genoeg weet dat ik hier met alle plezier mijn 3 jaar wil uitdoen. Maar niet met mijn baas en dat is hem nu ook heel duidelijk aan het worden waarom ... To be continued
Wwl fijn dat de klant waar jij voor aan de klus bent zo achter je staat Belsje, dat zou voor de leidinggevende van jouw baas toch ook wel een heel groot teken aan de wand moeten zijn als de jouwe echt gaat galbakken
Jeetje zeg Belsje wat raar zeg! Ben je mooi klaar mee!
Hier goed nieuws, want voor de vacature waar ik gister op gesprek ben geweest sta ik op 1. Mijn referent gaat zo bellen met de directeur (op verzoek directeur) dus ik hoop morgen definitief te weten of het wat wordt of niet. Was wel een pittig gesprek en ze belden vandaag nog om te vragen hoe ik bij mijn huidige baan vertrek (ivm ernstig conflict met mijn baas). Daar ben ik heel open over, dus dat heb ik netjes uitgelegd en volgens mij was dat geen probleem. (mijn huidige baas heeft heel bizar op mijn zwangerschap gereageerd en tot 3 x toe mijn privacy zeer ernstig geschonden--> onherstelbare schade aan het wederzijds vertrouwen dus. Plus ze hebben mij een beoordeling gegeven die aantoonbaar gelogen is, dus daar zit de vakbond nu op. Nou ja , blijven was voor mij dus geen optie )
Dimple was jij nu al wat verder?
Mijn baby is wat onrustig de laatste dagen dus ik zie weinig PC. Hoop dat het nu weer rustiger gaat worden, denk dat ze een sprongetje had.
Mckk
Geplaatst: 17-06-15 23:53
Ik weet niet in welke branche jullie allemaal werkzoekende zijn, maar bij mij op het werk word nog (op korte termijn) naar een souschef/kok gezocht. Het gaat om een nieuw bedrijf in Hellevoetsluis.
Er worden ook vakantie medewerkers voor horeca (en binnenkort animatie) gezocht.
Pb me maar voor meer info als je interesse hebt
Dobby91
Geplaatst: 18-06-15 07:37
Ik meld me hier ook maar. Ik juli studeer ik af, helaas niet in een werkveld waar de banen voor het oprapen liggen.. Succes met solliciteren allemaal!
Dat is inderdaad wel handig, als alle nieuwe mensen die van harte welkom zijn, zodra ze posten in dit topic even vermelden wie ze zijn, wel zo gezellig wat ze zoeken, waar en hoeveel uren, dat maakt meezoeken etc wel handig.
En eventueel in onderschrift vermelden wat en waar betreffende werk.
Sheran
Geplaatst: 18-06-15 10:02
Hier weer een sollicitatie die niet teruggebeld heeft op het superduidelijk afgesproken moment... zo naar, je doet al die moeite en dan vergeten ze je. Ik snap dat ik het niet ben hoor, maar je houdt er toch rekening mee. Zeker als ze zeggen 'zorg dat je morgenmiddag bereikbaar bent, als we je kiezen moeten we meteen afspraken maken. Ja, je hoort sowieso wat morgen. Natuurlijk!'
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 10:18
Oh dat meen je niet Sheran, wat een pokke streek zeg. Ik hou er sinds kort ook rekening mee dat ze niet bellen op de afgesproken dag. Dan valt het altijd mee. Tot nu toe nog geen enkel bedrijf gehad wat belt op de afgesproken dag.
Saskieaa, te ver uit de buurt helaas, maar wellicht iets voor de andere dames? Top dat je het hier meldt!
Ik heb niks meer lopen, ja die kliniek, maar daar ben ik van overtuigd dat ik niet door mag naar 2e gesprek dus die heb ik afgeschreven. Wel rete fanatiek brieven gestuurd...........
Saskieaa top dat je t meld... hier ook niet in de buurt
Yonne
Geplaatst: 18-06-15 10:30
Zoo ik heb een drukke week gehad. Lekker weekendje weg geweest en veel kunnen werken afgelopen week. Heb nu weer even bijgelezen..
Amandananana wat rot! Na zo'n positief gesprek heb je toch hoop. Heb je het inmiddels al een beetje naast je neer kunnen leggen? En hoe is je andere gesprek gegaan?
Ben benieuwd Anneert! Wat voor iets, begeleiding?
Dimple jij ook weer afwijzingen. Bah, bah. Wat is dat solliciteren toch verrot en slecht voor je zelfvertrouwen.
Sure_lee wat lekker zeg! Ineens valt alles op zijn plek! Gefeliciteerd (overigens wel belachelijk die afwijzing na zoveel rondes)
Belsje wat een gedoe zeg, gelukkig staat de klant aan jou kant!
Fargo helemaal klaar? tijd voor een nieuwe uitdaging!
Kaatje ben blij dat het redelijk met je gaat Fijn dat je even je gedachten kunt verzetten op de boerderij!
Gefeliciteerd Blingpiggy! Tuurlijk is het spannend, maar wel fijn een nieuwe uitdaging!
Oeh spannend Caroline, hopelijk wordt het wat!
Niet leuk Sheran Belletje is voor hun toch een kleine moeite..
Dimple hoe is je gesprek op die kliniek gegaan dan? Heb je dat al gehad?
Caroline goed bezig zo te lezen, hoop dat het gaat lukken!
Niet op tijd wat laten horen is inderdaad meer regel dan niet jammer genoeg.
Belsje wat een eikel is je baas, hopen dat het allemaal goed voor jou af gaat lopen!
Gisteren alles afgerond en overgedragen inclusief documentatie. Tijdelijke collega heeft super mooie bos bloemen en uitgebreide doos Rituals voor me gehaald. Dus niet met lege handen vertrokken. Vannacht heeeeeeeeeeeerlijk geslapen, dat is anders dan gisternacht toen lag ik maar te woelen en ben zelfs gaan liggen lezen 'smorgens vroeg .. En nu loslaten en ontspannen! Heb vandaag dagje alleen, heerlijk allerlei dingen regelen, bestellen, rijbroek naar de reparatie, ik naar de kapper en morgen dagje vrij met manlief
Rot Sheran, hoe moeilijk kan een telefoontje nu zijn..
Lekker fargo, geniet er van!!
Yonne, functie in dagbehandeling, lijkt me erg leuk
Gesprek vanmorgen ging goed, feedback gevraagd en enige negatieve was dat ze dachten dat ik nerveus was, maar dat konden ze begrijpen. Waren 2 gesprekken achter elkaar. Er waren meer dan 175 brieven binnengekomen, dus ben al blij dat ik ben uitgenodigd
Ah klinkt goed Anneert! Dagbehandeling lijkt me voor jou ook wat meer uitdaging bieden als reguliere begeleiding, of niet? Spannend!
Fargo geniet lekker van je dagjes vrij
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 14:44
Fargo, wat een heerlijk gevoel moet dat geven. Ik hoop dat ik dat binnenkort ook mag ervaren. Tot nu toe alleen maar afwijzingen, helaas.
Kliniek ben ik maandag op gesprek geweest en ging waardeloos. Ik had al het e.a te verwerken gekregen die dag en ik merkte aan mezelf dat het gesprek daardoor gewoon niet top ging.
Na de hoeveelheid gesprekken van de afgelopen weken kreeg ik het niet meer voor elkaar mezelf te verkopen. De pit was er een beetje uit.........
Sheran
Geplaatst: 18-06-15 14:46
Net een mail gehad met afwijzing. Ze wilden iemand met meer ervaring in de examenklassen. Tsja.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 15:57
Balen......
Het valt me op dat als de mensen die een vacature uitzetten eerst zelf beter weten wat ze willen en nodig hebben, er geen onnodige mensen op gesprek hoeven te komen.
Als ik zie waarop wij worden afgewezen zijn dat basale dingen die ze uit CV kunnen halen. Of zie ik dat verkeerd?
Wordt je toch een beetje op het verkeerde been gezet toch? Want je wordt uitgenodigd dan ga ik er vanuit dat ze de eisen hebben vergeleken met de CV?
De eisen vergelijken met je CV, het lijkt het inderdaad op dat ze dat tegenwoordig niet gauw meer doen of niet grondig genoeg. In ieder geval, dat idee krijg ik er bij als je ziet hoeveel mensen er afgewezen worden onder het mom van niet geschikt of te weinig ervaring na één of twee gesprekken.
Ik heb zojuist weer een aantal sollicitaties verstuurd als klassenassistent en pedagogisch werker.
Bij mij ging het specifiek om ervaring in de bovenbouw, en dat stond niet op mijn cv.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 16:21
Maar dan hadden ze toch eerst een telefonisch rondje kunnen doen? Gebeurd mij zo toch ook wel dat ze me bellen om nog wat vragen te stellen voordat ze me uitnodigen.
Nou ja.........afwijzingen zijn gewoon goed KU T
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-15 16:22
En de afwijzing van de kliniek is binnen..........geen verrassing en zorgt dan ook niet voor een rot gevoel deze keer. Ik was voorbereid
lenaa_tje
Geplaatst: 18-06-15 16:26
Mag ik mij hier ook melden. Ik ben bezig met afstuderen. Na de vakantie ben ik docent geschiedenis. Verder studeer ik nog door voor docent maatschappijleer. Vanochtend mijn eerste gesprek gehad en ook afgewezen. Gekozen voor iemand met meer ervaring. Wel jammer! ( al ging het om meer uur en om mentoraat dat was niet waar ik op wilde solliciteren) wel vonden zij het een goed gesprek. Zie dit ook maar als ervaring.