Staat alles in! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Staat alles in!
Staan heel veel examens die je kan oefenen. 
Harpoon schreef:Oke nu begint de spanning wel te stijgen. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf vrijdag tot gisteren echt geen oliebol aan mijn examens gedaan. Morgen moet ik werken. Dus.. ik werk mij zelf wel een beetje in de nesten.
Het valt mij nog mee hoe erg ik hem stress. Ik denk dat ik de nacht voor mijn examen(s) de hele nacht boven de pot hang over te geven van de stress.
Zijn hier meer mensen die hem zo erg stressen (soms)? En wat doen jullie daar aan?
Ik wil geen pillen slikken.
Hoe leren jullie Nederlands? Ik zie daar best wel tegen op eigenlijk. Ik heb nog geen oude examens geoefend. Ik denk dat ik Nederlands nog een keer goed door kijk en dan een oefen examen maak (zo'n pilot).
Zoek maar eens op bij Google.
Harpoon schreef:Oke nu begint de spanning wel te stijgen. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf vrijdag tot gisteren echt geen oliebol aan mijn examens gedaan. Morgen moet ik werken. Dus.. ik werk mij zelf wel een beetje in de nesten.
Het valt mij nog mee hoe erg ik hem stress. Ik denk dat ik de nacht voor mijn examen(s) de hele nacht boven de pot hang over te geven van de stress.
Zijn hier meer mensen die hem zo erg stressen (soms)? En wat doen jullie daar aan?
Ik wil geen pillen slikken.
Geschiedenis:
De Republiek, Duitsland én de Koude oorlog kennen. Daar moet je wel alles van kunnen dromen. Vooral die paarse blokjes (ik heb geschiedenis werkplaats of zo). Voor de mensen die van die paarse blokjes en de tekst van de katernen willen hebben: stuur mij even jullie mail via PB.
Daarnaast moet je de kenmerkende aspecten kennen. Soms word er letterlijk een kenmerken aspect terug gevraagd die in een bepaalde periode past (bijvoorbeeld de middeleeuwen). Ook moet je bij ieder kenmerkend aspect een historisch voorbeeld kennen. Bijvoorbeeld bij de WOII: Hitler. Even een heel simpel voorbeeldje hoor.
Hoe leren jullie Nederlands? Ik zie daar best wel tegen op eigenlijk. Ik heb nog geen oude examens geoefend. Ik denk dat ik Nederlands nog een keer goed door kijk en dan een oefen examen maak (zo'n pilot).