Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:50

Mallootje schreef:
Ik vind persoonlijk de huidige header ook mooier.. Vind het niet echt een mooi geheel. Maar het is vooral belangrijk dat je je er zelf goed bij voelt!

Op zich eens, maar de klant is eigenlijk de gene die t mooi moet vinden. Als die t niet aanspreekt verlies je een klant. Dat is iig hoe ik zelf ben bij sites. :+

Mallootje

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:13

Juist, maa als je er zelf al niet helemaal achter staat, vind ik het ook niet positief..

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:19

Ik ben het met de anderen eens. Vindt het ook niet echt een geheel.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:21

Klopt, je moet er zelf ook achterstaan en het wauw gevoel hebben. Dat heb ik nu ook niet, dit is een eerste probeersel, al is het wel zo dat ik wil overstappen naar die kleuren en het lettertype vind ik ook mooi. Strak, maar niet té strak. Heb nog wel wat geprobeerd met foto's, maar ik krijg het alleen zo dat het naar mijn idee heel rommelig wordt. Moeilijk, moeilijk, moeilijk..

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:29

Aahw misschien kan je wat oefenen met tutorials op google die je kan toepassen. Ik photoshop al vanaf me twaalfde.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:48

willen jullie eens kijken hoe mijn site bij jullie zichtbaar is? In de meeste browsers is ie goed zichtbaar, maar 1 van mijn laptops heeft nog een oude internet explorer en daar is ie niet goed zichtbaar in. De footer staat nl halverwege het content vak... En het logo staat verschoven naar beneden. En het content vak hoort doorzichtig te zijn en dat is ie hier ook niet.
www.shiva4dogs.nl

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:51

LisaFaded schreef:
Aahw misschien kan je wat oefenen met tutorials op google die je kan toepassen. Ik photoshop al vanaf me twaalfde.

Goed idee. Maar dan moet ik alsnog wel over creativiteit en bestanden beschikken ;)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:03

Wat een dag. Gister nog hele slechte voorspellingen maar die kwamen niet uit. Hele leuke bruiloft gehad.

Georgette, en een foto vaag van allemaal sieraden en daar dan je naam overheen?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:53

ik vind je huidige lettertype trouwens wel mooi. Heb bij sieraden toch eerder een sierlijk lettertype in mijn hoofd dan een strak lettertype. Sieraden hebben ook iets sierlijks.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:02

SuperSmurf schreef:
willen jullie eens kijken hoe mijn site bij jullie zichtbaar is? In de meeste browsers is ie goed zichtbaar, maar 1 van mijn laptops heeft nog een oude internet explorer en daar is ie niet goed zichtbaar in. De footer staat nl halverwege het content vak... En het logo staat verschoven naar beneden. En het content vak hoort doorzichtig te zijn en dat is ie hier ook niet.
http://www.shiva4dogs.nl

Ik kan alles zien op de aaiped. Alleen blogs is leeg en in het gastenboek kan ik alleen een reactie achterlaten maar zie ik geen reacties.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:33

is nu aangepast als t goed is zooist. Blog had i net pas aangemaakt. Vriend van zusje heeft mn gastenboek gefixt :D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:49

Doet het! Leuke site!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 08:35

Jeeej ! Wat een geklooi joh. Gelukkig heb ik een slimme broer en mn zus een slimme vriend, want de webdesigner had m niet helemaal naar mijn.smaak gemaakt. Alleen t logo moet verplaatst worden want die is door t gastenboek en de blog naar beneden geschoven

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 09:40

Dames fotografen hoe hebben jullie de foto's van/voor de klant gepresenteerd?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:12

SuperSmurf schreef:

Hier werkt ie op een gewone desktop zonder problemen... Ik blijf het echter wel storend vinden hoe je foto's uit hun verband worden getrokken.

@Hilda, wat bedoel je precies?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:43

Georgette schreef:
LisaFaded schreef:

Goed idee. Maar dan moet ik alsnog wel over creativiteit en bestanden beschikken ;)

Ik zal even een site sturenn met super tutorials!
Laatst bijgewerkt door DonDon op 25-05-13 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:43

Smurf:

Op de aaiped ziet je site er ook goed uit, zie geen rare haperingen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:47

Precies zoals ik het zeg. Hoe presenteer je je foto's aan de klant. De foto's die je in hun opdracht hebt gemaakt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:56

SuperSmurf: hier zie ik ook alles goed op de laptop met Firefox.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:24

Kelly, hele mooie site alleen inderdaad de foto's... Ook hier worden ze uit elkaar getrokken.

Ik zal eens langs de buren gaan en horen waar de UPS mijn pakje gedumpt heeft.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:56

Hilda79 schreef:
Precies zoals ik het zeg. Hoe presenteer je je foto's aan de klant. De foto's die je in hun opdracht hebt gemaakt.

Als ik geen bruidsreportage heb maar een gewone shoot, dan maak ik contactbladen met ongeveer 5 foto's per blad. Ben nog aan het bekijken of ik bijv. dropbox oid kan gaan gebruiken.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 14:45

En dan krijgen ze dat geprint of digitaal?
Hoe doe je het met bruidsreportages dan?

Ik heb pagina beveiligd met wachtwoord maar ben dr niet helemaal happy mee.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:04

Maar wat is het eindresultaat wat je wilt krijgen, Hilda? Wil je de foto's presenteren zodat ze ze zelf uit kunnen zoeken voor je nabestellingen of wil je ze een exclusief gevoel geven over het resultaat van de foto's wanneer je ze helemaal aflevert? Op welk punt ben je aan het zoeken daarvoor? Je vraag is duidelijk, maar het ligt compleet aan het doel van het presenteren wat de beste optie is!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:26

11AFotograaf schreef:
SuperSmurf schreef:

Hier werkt ie op een gewone desktop zonder problemen... Ik blijf het echter wel storend vinden hoe je foto's uit hun verband worden getrokken.

@Hilda, wat bedoel je precies?

Die fotos storen mij ook nog. Zijn we nog mee bezig. De foto op home pagina heeft niet r juiste formaat, moet nog aangepast worden. Maar mn web designer zei op een gegeven moment op alles dat t niet kon en t normaal was zo. We moeten t nu dus zelf fixen en ik heb er zelf geen verstand van...

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:30

Ik zoek een systeem waar mensen heel veel gemak van hebben. Dat bruidsparen bijvoorbeeld alleen maar een vinkje hoeven te zetten bij de foto's die ze in het album willen hebben en dat ik dan als zij op verzenden (of wat dan ook) hebben geklikt in de mail de lijst met de nummers van de foto's die zij in het album willen hebben krijg.
Dat andere klanten ook zoiets kunnen doen met formaten voor afdrukken.

Ze krijgen nu een eigen pagina met hun foto's waarvoor ze een wachtwoord nodig zijn. Onderaan de foto's staat een invulformulier om te bestellen.

SuperSmurf. Dan zou ik niet betalen want dat is natuurlijk grote onzin.