Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 09:47

Kan natuurlijk ook, gewoon een goed restaurant ergens langs de weg. Hoeven we het centrum niet in.

Welke bedoel jij precies Belsje? Zoveel wegen hier in NL 8-) :')

Belsje

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:49

Euhm ik ken alleen die heleeeee lange weg van Maastricht langs Eindhoven naar Utrecht ;). Waar je op een gegeven moment ook nog eens trajectcontrole hebt als je doorrijdt naar Friesland :P
En op een een gegeven moment kom je aan je linkerkant die walvisbuilding van oracle tegen :D. Ik ben een echte vrouw als het "op de weg kennen" aankomt, ik verdwaal zelfs thuis in een dorp van 5 straten zonder mijn gps ...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:52

Ik zit helemaal in het zuiden, en er zitten ook mensen helemaal boven in, dus een centrale plek is wel handig. Sushi vind ik verschrikkelijk dus een toko waar we van alles kunnen eten zou wel handig zijn, dan heeft iedereen een optie.

Maastricht naar Eindhoven is de A2 dacht ik, en die splitst bij Eindhoven in ieder geval in de a58 richting Breda en de a67 richting Eersel meen ik.... Maar verder weet ik het ook niet haha.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:53

Als jij in het Zuiden zit, wil ik je wel oppikken, moest mijn GPS het dan begeven raak ik toch nog ergens ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:59

Belsje schreef:
Als jij in het Zuiden zit, wil ik je wel oppikken, moest mijn GPS het dan begeven raak ik toch nog ergens ;)

Ik zit in Noord Limburg Nederland, ik zal in dat geval een reserve tomtom meenemen :P

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 10:20

http://www.nationalevacaturebank.nl/vac ... KER%20(M/V),%20part%20time?utm_source=techniekwerkt.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=techniekwerkt&policy=accepted&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.techniekwerkt.nl%2Fad-click%2F126911

Aparte vacature, je moet het kunnen, maar wellicht iets voor iemand hier uit Noord Holland.

Ik zal een topic aanmaken waar we kunnen kleppen over een meeting oke?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 10:25

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 10:55

Ik ben gelukkig nu aan paar maandjes weer aan de bak. Waar ik nu werk hebben we weer een vacature openstaan. En het gekke is, zo moeilijk als ik het had om werk te vinden, zo moeilijk is het nu om een nieuwe collega te vinden. Echt waar, je staat er versteld van wat we allemaal binnenkrijgen. Sommige mensen maken het zichzelf zo makkelijk dat ze echt geen enkele moeite doen voor een representatief CV en nette sollicitatiebrief (de vacature is voor commercieel tekstschrijver, dus je soll.brief is wel een beetje een leidraad).. Er zijn een heleboel mensen die graag willen werken en er heel veel voor willen doen, maar waar zijn die???? En echt, we zijn niet eens veeleisend..

Dus als je een leuke baan zoekt als commercieel tekstschrijver (offertes, tenders, aanbestedingen), in de omgeving van Arnhem, dan hoor ik het graag :j

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 10:59

Ik denk dat er nog ook veel mensen solliciteren om te solliciteren........(UWV die er achter zit)

Tekstschrijver lijkt me geweldig, ik schrijf graag en veel (joh) maar ondanks dat ik uit Arnhem kom en graag terug zou willen is dat nu geen optie.

Wel super dat je de vacature hier plaatst. :j

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:02

Hoi dames, ik lees nog steeds mee! Jammer om zoveel slecht nieuws te lezen... :(:) Sterkte aan iedereen in de zoektocht naar een (nieuwe) baan!

Dan even een ego berichtje van mezelf; aankomende maandag start ik in een tijdelijke baan bij een ministerie! *\o/*

Dit is heeeel snel gegaan... Kort, informeel gesprekje waarin ook niet echt werd ''doorgezaagd''. Op papier klonk het als een vrij uitdagende administratieve functie; toen ik eenmaal op gesprek zat kreeg ik het gevoel dat het gewoon een piek-routine klus is := (soort standaard documenten aanmaken).
Maargoed, toch aangegeven dat het me heel leuk lijkt.... eind van de middag belde het uitzendbureau dat ik maandag kan starten! Intentie is tot einde van het jaar :)

Ging zo snel dat het me een beetje is overvallen...!
Vanaf maandag ben ik dus ''de nieuwe'' :') en dat vind ik best wel eng... ik ben de enige flexkracht geloof ik....

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 11:11

Nou super toch! Je bent aan de slag en daar gaat het om! *\o/*

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 11:49

Ik heb de telefoon maar weer eens gepakt en dat lastige bureau waar ik steeds wordt afgewezen gebeld.

Ik mag volgende week vrijdag op orienterend gesprek komen om te kijken wat ze voor me kunnen doen. Ze geven aan dat het gat in mijn CV lastig is, maar dat ze wel graag wil kijken wat ze voor me kan doen. Deze dame pakt door! Yeah! Toch positief.

De vliegtuigen dame val ik af en toe nog lastig maar dat schiet niet op. Ga er vanuit dat daar niks gaat gebeuren.

Oh ja.......nieuwe tekst als afsluiter voor een brief (niet bij allemaal uiteraard)
'valt alstublieft niet over het gat (in mijn CV) want dat doe ik ook niet' :')

Ik word er gek van, weet het soms ook niet meer en je probeert maar wat.........

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:52

Doe deze erbij, Dimple.

Afbeelding

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 11:53

_O- _O-

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:08

Geweldig dat plaatje. Lig hier helemaal in een deuk. Hahaha.
Nou het gebak is al op en de stemming zit er goed in :') :')
Ben wel lekker bezig met afronden, niet ontevreden! En duidelijk aangegeven dat ik niet van plan ben om morgen terug te komen voor cv's en dat ik best de voorbereiding wil doen..

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:23

Zojuist gesoliciteerd bij de politie! Totaaaaaaal iets anders, maar lijkt me echt super tof! :))

Ook nog nooit zo'n aparte manier van sollicitatie gezien... Geen cv... En een motivatie van maar 2 x 80 woorden :oo

Ik ga ff teruglezen...

Balen dat je afgewezen bent Dimple -O-
En bedankt voor die vacatures... Alleen heel ver buiten mijn regio!
Heb je zo'n groot gat in je cv?

Dat plaatje haha _/-\o_ ik heb er ook nog 1, even zoeken!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:42

Afbeelding

?

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:56

Proficiat Blingpiggy!!

En wat een doorzettingsvermogen Dimple!

Ik ben me aan het voorbereiden voor morgen, maar weet echt niet waar ik me nu precies op moet voorbereiden :/

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:35

Weet je wat het bedrijf doet? Verdiep je erin.
Weet je precies wat voor functie je gaat uitvoeren?
Mensen googlen, zodat je weet wie er in de sollicitatie commissie zitten...

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:52

Done, done en done.. Wat ik helemaal precies ga doen weet ik niet, maar dat heb ik verwerkt in slimme vragen die ik wil stellen. Maar bedankt voor het meedenken!!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:03

Nou... Volgens mij ben je dan al een heel eind op weg!!

Idd vragen voorbereiden wat wil je weten...

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 15:37

Succes Anneert! Ik denk dat je het slim hebt aangepakt zo!

En wat doorgaan betreft..........zal wel moeten. Wil heel graag mijn kop diep in de grond steken of hard weglopen en nooit meer solliciteren............maar dat kan niet. Ik kom er niet omheen.
Zou wel heel fijn zijn om op vakantie te gaan. Dat is een jaar geleden en even er helemaal uit zou super zijn.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:42

:(:) Dimple
Ik weet heel goed hoe jij je voelt.....in 2011 iets soortgelijks meegemaakt waardoor ik een baan aan heb genomen waar ik dus echt niet gewaardeerd werd :x Maar ik moest wel. Ik kreeg geen uitkering....totdat deze baan zich 6 weken later aandiende waar ik tot eind maart met plezier heb gewerkt :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:45

Zaaaaalig ... Mijn klant heeft net een mail gekregen van mijn baas waarin het zegt "ik maak me zorgen om de inzet en motivatie van belsje bij jullie"

Klant kwam af met zijn laptop "Ziet wat die mij nu stuurt joh, wat een ..."

*zucht*

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 15:47

Belsje schreef:
Zaaaaalig ... Mijn klant heeft net een mail gekregen van mijn baas waarin het zegt "ik maak me zorgen om de inzet en motivatie van belsje bij jullie"

Klant kwam af met zijn laptop "Ziet wat die mij nu stuurt joh, wat een ..."

*zucht*

:oo ik zou eens even contact opnemen met het juridische loket, want ik geloof niet dat zoiets mag.....en de mail goed bewaren! Tssssss verschrikkelijk. Dat is echt slecht werkgeverschap