Ik ben ook best zenuwachtig voor de examens en vooral omdat ik van mezelf moet slagen.. Maar we proberen positief te zijn en gaan er gewoon voor!
Iedereen succes met leren hier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nayomie schreef:Wauw mijn docent heeft ons gewoon compleet verkeerd geïnformeerd. Er is een klacht naar de coördinator gegaan en ik heb een mail naar de leraar in kwestie gestuurd. We hebben dus nooit geoefend
liekec schreef:Nayomie schreef:Wauw mijn docent heeft ons gewoon compleet verkeerd geïnformeerd. Er is een klacht naar de coördinator gegaan en ik heb een mail naar de leraar in kwestie gestuurd. We hebben dus nooit geoefend
Het is ook niet samenvatten maar gewoon de kernzin kunnen aanwijzen. Ben dat ook tegengekomen in het proefexamen. Niks samenvatten, alleen hoofdgedachte enzo aanwijzen.
). Ik weet niet welke je hebt of is het gelijk voor alle geschiedenisleerlingen? Naja anyway, wij hebben Feniks. Daaruit is H8 t/m H10 heel belangrijk. De focus ligt inderdaad op de katernen, maar er kunnen ook zeker dingen worden gevraagd vanuit het grote boek.
MarJon schreef:Nee, als het goed is heb je ook nog een groot boek (althans zo noemden wij het, het grote boek). Ik weet niet welke je hebt of is het gelijk voor alle geschiedenisleerlingen? Naja anyway, wij hebben Feniks. Daaruit is H8 t/m H10 heel belangrijk. De focus ligt inderdaad op de katernen, maar er kunnen ook zeker dingen worden gevraagd vanuit het grote boek.
Echter kijk ik wel wat ik voor het oefenexamen heb. Wij moesten bij de kenmerkende aspecten ook een verslag maken, dus dan lees ik die ook nog wel even door, dat ik weet wat absolutisme is ect, dus gewoon een beetje de hoofdlijnen.
Is het Feniks? Want dan heb ik nog wel een document met de belangrijkste leerdoelen uit H1 t/m H4 voor je. Alleen H8 t/m H10 heel goed kennen (Industriële revolutie, oorlogen en Berlijn geloof ik)! MarJon schreef:Haha, nee niet uit je hoofd gaan leren.Is het Feniks? Want dan heb ik nog wel een document met de belangrijkste leerdoelen uit H1 t/m H4 voor je. Alleen H8 t/m H10 heel goed kennen (Industriële revolutie, oorlogen en Berlijn geloof ik)!