Ik werk hier als flexer dus heb geen vaste taken eigenlijk. De dingen die je als nacht doet hier beslaan amper een half uur. En voor de rest slaapt iedereen, dus ik zit me neus leeg te eten
Vannacht weer de nacht in 1 van de 4, worden vast weer een paar rustige nachtjes.
De dag dat ik de nacht in ga probeer ik altijd wat uit te slapen dat is meestal tot een uur of 11. De dag dat ik uit m'n laatste nacht kom probeer ik niet langer te slapen dan tot 1 uur. Ik kom altijd daarna wel weer goed in slaap, maar ik heb daarna erg moeite met mn ritme en het onthouden welke dag het is.
Ja het is erg rustig. Ik heb alle nacht taken al gehad haha. Vannacht alleen nog oude lijsten inscannen en wachten op belletjes. In mijn vorige reeks nachten was 2 a 3 belletjes toch wel echt de max. Laatste nacht in m'n vorige reeks belde de eerste zelfs pas om 5.30 uur.
Ik werk ook in de gehandicaptenzorg
horsii
Geplaatst: 11-11-16 05:15
Hier is het ook rustig. Ik werk in de ouderen zorg. Straks alleen nog een paar rolstoelen schoonmaken en rond zes uur drie bewoners douchen.
Dan heb je in ieder geval al meer te doen dan hier haha. Tot nu toe 3 bellen gehad en verder eigenlijk erg rustig. Beetje serie / film kijken.
horsii
Geplaatst: 12-11-16 01:20
Laatste, bijna weekend. Viel gelijk met m'n neus in de boter..
Ik ging m'n controle rondje lopen, ligt een bewoner welke een ultima gebruikt , zonder inco in bed. alleen onderbroekje. Kon ik m met de lift uit bed gaan halen en hem en z'n bed verschonen. Maar jeetje wat is die man stijf door de parkinson.
Nu even niks tot een uur of vier. Bellen lopen, maar er wordt niet zoveel gebeld (sensors).
2/4 dus op de helft haha. Net de laatste bewoner geholpen nu even rustig aan. Wachten tot er gebeld gaat worden. Er stond aardappels schillen op het menu voor vannacht 5 kg, maar ze eten morgen groentesoep haha dus dat slaan we maar over.
Wat doen jullie zoal s nachts op de rustige momenenten?
Administratieve werkjes, beetje schoonmaken. Als ik me daarna verveel dan gaat Netflix aan.
Hier weer een nachtje en morgen weer. Vannacht en morgen zijn vrijwel alle cliënten ergens anders, dus het is tot dusver echt heel rustig en verwacht ook niks geks vannacht.
Jester_
Geplaatst: 12-11-16 01:59
Hier do morgen uit de nacht gekomen en net al late dienst gehad. Had gister van 23 tm 12 uur geslapen, oeps
Maar kom deze nacht altijd slecht in slaap. Dacht miss na me late dienst dat het wel zou lukken maar helaas
Hier ook over de helft. Valt me zwaar vannacht haha. Gisteren niet bij kunnen slapen vanwege werkzaamheden in/aan het huis. Proberen te slapen met een drilboor naast je hoofd is niet echt fijn.