Ik kom mij ook Melden. Heb een contract voor 5maanden in de nachtdiensten. 21 uur per week. Komt neer op 9a 10 nachten per maand.
Van hte weekend mijn eerste diensten hebben jullie tips voor mij?? Ik ga was vouwen en ben de hele nacht alleen. Cliënten slapen heb om 1 uur een toilet ronde. En bij onrust ben ik er voor hen.
Oké nu is het echt niet leuk meer xD Ik heb trage muziek geluisterd, gedouched, iets gegeten, een kop thee gedronken, een half boek gelezen, paracetamol genomen en simpelweg stil gelegen met mijn ogen dicht en IK KAN NIET SLAPEN
Dan maar doorhalen en hopen dat ik vanavond wel kan slapen?
Ja lastig joh .. Ik heb altijd de nacht dat ik eruit kom dat ik slaap als een blok en die nacht erop moeilijk in slaap kom. Maar slaap dan altijd wel tegen 1 uur haha. Tot hoelaat heb je vandaag geslapen?
Heb er 3 gehad waarna ik nauwelijks kon slapen, behalve vandaag... Werd pas om 16:30 wakker, had ik absoluut niet verwacht anders had ik wel een wekker gezet, andere ochtenden maar tot 11:00 geslapen. Dus was er al bang voor :-(
Oh ja dan is het lastig. Ik zet de laatste nacht altijd de wekker om 12:30 dan moet ik eruit van mezelf
joyce_eddy
Geplaatst: 08-11-16 13:37
Hier ook nu 3 nachten gehad. Gister morgen kwam ik eruit en had ik een afspraak om 9.00. Daarn was in compleet over mijn slaap heen wilde even paar uurtjes liggen maar dat lukte niet. Gewoon wakkergebleven en samen om 22.30 naar bed gegaan. Super geslapen en nu weer normale dag. Oprijd opgestaan en zo paardrijden en vanavond gewoon weer slapen
Hoe doe jullie hte als je de eerste nacht ingaat dan. Ik kan overdag dan niet slapen maar de eerste nacht is dan echt egrg zwaar rond vier uur.
Nou ik heb uiteindelijk om 6:00 nog 1 poging gedaan om te slapen... uiteindelijk er om 12:00 uit gegaan dus nog een paar uurtjes slaap gepakt. Vanavond weer om 24:00 er in en dan morgenvroeg weer om 8:00 de wekker zetten, hopelijk ben ik er dan weer.
joyce_eddy Ik weet inmiddels dat ik niet kan voorslapen... dus ik probeer de ochtend van tevoren iets uit te slapen en dan haal ik meestal gewoon 24u door en ga 's morgens na de dienst weer slapen. De volgende keer ga ik ook echt een wekker zetten na mijn laatste nacht, was gistermiddag eerst wel blij dat ik 8u had kunnen slapen maar was vannacht echt heel erg ongelukkig XD