Nu wel een hele interessante baan overigens. Gaaf ook wat jij doet Goof! School coaches zijn van wezenlijk belang, helemaal bij mij op school
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hadden jullie dat in je eerste jaar ook? Echt van die onervarenheidsfoutjes? Zo had ik een opdracht bedacht voor mijn derdejaars vmbo leerlingen om hun A) te helpen met leesvaardigheid B) had ik daar een cijfer aangekoppeld om hun cijfer wat op te halen omdat ze zo slecht scoorde voor leestoetsen. Nu heb ik nog 1 andere collega die dit vak geeft ( kleine school ) en heb ik dom genoeg niet met haar overlegd, maar gewoon gedaan in mijn enthousiasme. Nu geeft zij geen les aan regulier klas 3 dus het is niet zo dat zij die opdracht nu ineens ook moet geven aan klas 3, dat is dan weer een geluk. Nu zitten we dus te bakkeleien wat we met dit cijfer gaan doen. Zucht. Alleen omdat ik niet even goed had nagedacht van te voren
Sheran schreef:Betekent dat dan ook dat je verplichte vergaderingen afzegt? Ik werk officieel 3 dagen maar moet vaak vaker op school komen voor andere verplichte zaken.