Ik heb er deze week ook nog 2, misschien zelfs 3. Whoops, maar daar heb ik nog niet voor geleerd. Eerst vanochtend ontbijten, dan hardlopen dan douchen dan leren en dán pas naar school.
Hebben jullie ook zo'n soort profielmarkt? Dat heeft bij mij echt ENORM geholpen! Nu twijfel ik nog maar over 1 ding.
Nee, wij hebben geen profielmarkt, alleen een beroepenmarkt bij ons op school voor als je in de bovenbouw zit Pff heb echt geen motivatie meer op dit moment, heb morgen nog drie toetsen (een bijgekomen..) maar ga vanavond naar stal en lesje nemen en moet nog valentijnsdingetjes doen, en heb nu dus echt geen zin meer in huiswerk..
Wij hebben het helemaal niet. (ik heb ook geen idee wat het is). Ik heb ook helemaal geen motivatie meer, ik moet voor morgen nog een tekst schrijven voor Engels over fashion van 1000 woorden Wat voor valetijnsdingetjes ga je doen? Ik niks, ben ook vriendjeloos. Maar ben heel benieuwd naar jou dingen!
Ik doe ook niets voor valentijn. Geen zin in enzo. Morgenmiddag ein-de-lijk vakantie Heb zelf ook geen motivatie meer. Heb veel meer zin in de bovenbouw...
Heb al een tijdje niet gereageerd, dus loop erg achter Nog 6 dagen school en dan ook vakantie, morgen valentijnsactie. Bij ons was het altijd rozen sturen, maar dit jaar doen ze hartjesballonnen, maar de meeste sturen ze voor de grap.
Op school hebben we morgen een dresscode, dus daar moet ik nog even over na denken En ga een paar vriendinnen wat geven (doen we altijd voor elkaar) en ik zit er nog over na te denken om iets te sturen naar iemand Moet ik ook nog even kijken haha
Kim, nee haha. Niet sarcastisch. Omdat ik dan de vakken kan volgen die ik wíl volgen, waar ik (hopelijk) goed in en leuk vind. Nu heb ik echt geen zin/motivatie voor bepaalde vakken haha. Die ik toch niet wil.' Profielkeuzemarkt heeft me wel echt heel goed geholpen.
Wij hebben niet zo'n markt.pfoe ik heb geluk: morgen 4 uurtjes les en 0 toetsen maarja ik mag volg week even stressen helaas. Bij ons heb je ook van die rozen en ik geef dit jaar klein dingetje aan wat vriendinnen. Ben niet zo'n valentijnstype jullie?
Ik ben vandaag naar de uni in Groningen geweest, bètadag . Was wel loik.
Morgen indd valentijnsactie, je kunt bij ons rozen, lolly's en nog wat andere shizzle versturen. Altijd wel geinig, omdat iemand van de schoolclub dan als cupido verkleed is en op rolschaatsen rijdt enzo :p tenminste, dat was vorig jaar.