Ik Ben de serie heartland aan het kijken. Al 4 afleveringen er op zitten deze nacht haha.
Ja klopt de doelgroep kan erg heftig zijn, verschilt soms ook per moment. De mensen die hier wonen zijn over het algemeen erg rustig zowel op de dag als in de nacht haha.
Hier wederom erg onrustig, cliënten onderling zoeken elkaar op en zitten enorm te stoken. Hopelijk blijft het hierbij zonder verdere escalaties vannacht..
Hier ook rustig.. gelukkig. had me op het ergste voorbereid, een heeft het hele weekend snachts de afdeling op stelten gezet. Maar denk dat die daar nu moe van is.. nog niet wakker gezien.
oh gelukkig geen zichtbaar letsel, nooit fijn om ze van de grond af te moeten tillen..
Tjah ik ben ook nog steeds snachts aan het spoken in bed slapen lukt ondanks de medicijnen nog steeds niet. Overdag heb ik nog steeds veel pijn. Morgen weer contact opnemen met de huisarts. Na 1,5 week nog maaar weinig verbetering......
Ik vind het fijn. Want ik kan nauwelijks overdag slapen waardoor ik met meerdere nachten echt compleet brak ben. Verschrikkelijk niet voor mij besteed maar soms ontkom ik er niet aan
Ik slaap ook heel slecht overdag maar kan gelukkig goed wakker blijven. Deze maand tien nachten gedraaid. Aardig wat, gezien ik alle diensten draai. Volgende maand vijf.
Bah dat uurtje langer vind ik altijd erg lang duren haha.
haha, bij mij was er ook een weer onrustig, maar die is gelukkig toch gaan slapen. door het gesprek loop ik vet achter op m'n werk alleen de uc's nog na kijken en dan ben ik wel klaar.. Moet nog zoveel voor mezelf doen