Ir1ne schreef:Ik heb een afwijzing binnen. Voor 1 die ik heel graag had gewild.
Vervelend is dat

Ik heb een baan bij de BP, donderdag beginnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niene87 schreef:Zo na bijna 2 maand bij huis heb ik vanmiddag mijn 2e gesprek![]()
Ik ben de enige kandidaat nog, dus als we er uitkomen qua arbeidvoorwaarden en salaris en uren kan ik dus maandag beginnen!!
Joolien schreef:Spannend, wellicht beginnen we tegelijkertijd![]()
Ik ben ook inafwachting van de arbeidsvoorwaarden. Het is sowieso een spannende tijd want we hebben ook een bod op een huis gedaan. Whoehoe!!
Symbeami schreef:@ikke129 met thuiswerk moet je enorm uitkijken. Ik heb me ingeschreven bij een thuiswerk organisatie, zaten best leuke klusjes tussen, maar toen ik me aan wilde melden voor zo'n klus moest ik ineens betalen. Dat gaan we niet doen hè? Ik denk ook dat je er op het moment heel erg moeilijk tussen komt.
colinneke schreef:Ik wil mij hier ook melden. Ben vanaf januari werkloos nouja werk nu als vakkenvulster in de avonduren bij de Hallooooo supermarkt. Dit voor 2 avonden per week dus dat schiet niet erg op.
Ik zoek iets in de winkelbranche (drogisterij, blokker,marskramer e.d). Liefst geen kleding of schoenen want daar heb ik niet veel mee. Tot 32 uur per week.
Maarja ben al 31dus de leeftijd helpt ook niet echt mee.
Sta bij uitzendbureaus ingeschreven en heb mijn cv op indeed en jobbird gezet maar tot nu toe niks.