Net nog 3 bandleden veilig thuisgebracht na een optreden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eelmo schreef:Ik ga morgen vriendlief ophalen in NijmegenVind het alleen rijden heel erg snel wennen, verrassend genoeg! Ik ben alleen een beetje bang voor DE rotonde van nijmegen
Zijn er hier Nijmegenaren met tips?
![]()
Succes voor iedereen die deze week af moet rijden!
Happie schreef:Wat een onding die rotonde daar in Nijmegen.. phoeff maar het komt vast goed en anders blijf je gewoon rondjes rijden
Eelmo schreef:Ik ga morgen vriendlief ophalen in NijmegenVind het alleen rijden heel erg snel wennen, verrassend genoeg! Ik ben alleen een beetje bang voor DE rotonde van nijmegen
Zijn er hier Nijmegenaren met tips?
![]()
Succes voor iedereen die deze week af moet rijden!
Warboel schreef:Jadie zit in het complot. Haha. Vriendje denkt dat we naar de film gaan en dat m'n moeder ons om 19:00 komt halen (ze heeft 's avonds de auto zelf nodig, dus daarom "brengt ze ons even")
maar m'n instructeur komt 'm om 19:00 halen. De voorpret is nog het leukst
en ik mag mee dus ben benieuwd!
Klarinda schreef:Ik begin nu al een beetje nerveus te worden als ik aan morgen denk.
Ik weet dat ik kan autorijden en m'n instructeur zei afgelopen zaterdag ook: Je hebt een hele goede kans om te slagen, je rijdt de laatste tijd zo lekker.
Alleen ik ben zo bang dat ik stomme fouten ga maken ofzo![]()
Ik hoop echt dat ik slaag, heb al een auto, dus als ik morgen slaag gaat hij deze week door de APK, en dan kan ik heerlijk rijden
Maar ik moet me er niet te veel op verheugen dat ik slaag
Je weet maar nooit haha!
Iemand nog tips om rust te krijgen? Ook tijdens het autorijden?
Ik wilde afgelopen zaterdag een valdispert proberen tijdens het autorijden, maar ben het vergeten. Ga het nu maar niet doen met m'n examen, je weet maar nooit hoe ik er op reageer