Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Ik heb even in je profiel gespiekt en Limburg heeft idd nog niet bepaal goede vooruitzichten als leraar zijnde.
Ik ga zeer zeker nog een aantal meeloopdagen inplannen, zowel op het VO als PO. Heb nog tijd genoeg voor het volgende schooljaar.
Ik heb net nog even gezocht en de master Biologie spreekt mij ook aan. Ik kan alleen niet de toelatingseisen daarvan vinden, de site geeft een error.
vec schreef:Amandavd schreef:Ah oke, hier loopt het nog niet zo storm.
In Limburg zijn enorm veel krimpgemeentes. Dat maakt natuurlijk een enorm verschil.
Gimme_Spurs schreef:Even een egopost, ik ben vandaag begonnen aan een rots en water training! Samen met nog 13 andere collega's om gecertificeerd rots en water trainer te worden. En het is zó gaaf!![]()
Gimme_Spurs schreef:Poeh dat is een lastige. Ligt erg aan de doelgroep denk ik. Rots&water is wel heel makkelijk in te passen in SOVA. Maar SOVA is wel meer dan rots&water.
Ik was vorig jaar ook SOVA-trainer, en daar zat maar een heel klein stukje R&W in.
Ik vind het lastig om dat zo van een afstandje te zeggen. Misschien kan je eerst eens contact leggen met wat trainers om te kijken welke het meest geschikt is. R&W is met name heel erg fysiek (ze noemen het ook psycho-fysieke training) en dat is voor het basisonderwijs/ambulante groepen heel fijn werken. Ook voor het praktijk onderwijs waar ik werk
enamorada schreef:Ik kom hier even binnenvallen.
Voor mijn profielwerkstuk ben ik opzoek naar een aantal geschiedenisdocenten en basissschooldocenten die het een en ander willen vertellen over de manier waarop zij aandachten besteden in hun lessen aan religies. Zijn er hier mensen die ik een pb’tje mag sturen hierover? Alvast bedankt!Naam etc. zal niet in mijn profielwerkstuk weergegeven worden mocht u dat niet willen.