Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aux schreef:Ooh doe dan ook even klagen
Heb ik wel gedaan iig..
heb een hogere norm nodig..![]()
Maarre waar kun je zien wat de norm van afgelopen jaar was?

.... Gaat echt te dramatisch. Vrijdag ook nog economie.....
Kim_89 schreef:voor kunstgeschiedenis heb ik een boekje dat heet Kunst, Kennis, Kunde II en die leer ik gewoon. Moet dan wel goedkomen

Volg. week di&wo Duits en Frans, en dan als laatste vrijdag wiskunde haha
aux schreef:Hmm.. ik kwam bij engels echt tijd tekort!
Niemand last van gehad?

Kim_89 schreef:Ik heb morgen kunstgeschiedenis examen.. Pff, moet vanavond maar eens beginnen.
NinaElisa schreef:hey uhm..ffe over GS..
hebben jullie wel eens gehoord van een onderwijs wet in 1889?
ik ken er namelijk maar 4: in 1806, 1857, 1878, 1901
van 1889 had k nog nooit gehoord..
of heb k nu heel erg ergens over heen gelezen in mijn boek?
Oliefjuh schreef:Roxii, stond je voor de rest nog wel goed?!
mjaa liever niet..o0Steffie0o schreef:NinaElisa schreef:hey uhm..ffe over GS..
hebben jullie wel eens gehoord van een onderwijs wet in 1889?
ik ken er namelijk maar 4: in 1806, 1857, 1878, 1901
van 1889 had k nog nooit gehoord..
of heb k nu heel erg ergens over heen gelezen in mijn boek?
ik dacht preces hetzelfde
en ik maar ijlen over de leerplicht die pas 2 jaar kater kwam
Maar had eerst indirect en heb dat veranderd in direct dus baal er nogal van 
o0Steffie0o schreef:Kim_89 schreef:Ik heb morgen kunstgeschiedenis examen.. Pff, moet vanavond maar eens beginnen.
ik ook, heb jij die eindtermen toevallig uitgewerkt?
heb echt nog niks gedaan ..
SuusJa schreef:Zijn er meer scholen die geen maatschappijleer examen doen? Wij doen dat namelijk niet, heel vaag! We hebben het al afgesloten!
Morgenavond naar leiden, heb daar donderdag en vrijdag een examencursus wiskunde! Zijn dr nog meer mensen geweest? Is het nuttig? En hoelaat was je de laatste dag klaar??

Loezjuh schreef:Mijn klacht over M&O van gister:
Vraag 4 was: Is bij de verkoop van raamkozijnen AAN AANNEMERS sprake van directe of indirecte distributie?
Het antwoord volgens het correctiemodel is: indirecte distributie, want aannemers zijn geen eindgebruiker.
Aannemers zijn inderdaad geen eindgebruiker (dat is de consument immers), maar er is wel sprake van directe distributie AAN AANNEMERS; het antwoord op de vraag.
Vinden jullie dat 't klopt wat ik zeg? Ben er zelf nog niet helemaal uitMaar had eerst indirect en heb dat veranderd in direct dus baal er nogal van
Geschiedenis vond ik super moeilijk!
SuusJa schreef:Zijn er meer scholen die geen maatschappijleer examen doen? Wij doen dat namelijk niet, heel vaag! We hebben het al afgesloten!
Morgenavond naar leiden, heb daar donderdag en vrijdag een examencursus wiskunde! Zijn dr nog meer mensen geweest? Is het nuttig? En hoelaat was je de laatste dag klaar??
heb misschien wel iets geleerd, maar ebn niet "klaargestoomd" voor het examen, zoals ik van velen ander wel hoor... Ik was niet de enige die ontevreden was. Leiden schijnt wel heel goed te zijn (baal ook dat ik die niet heb gedaan achteraf, was nog gunstiger geprijsd ook
)