Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChefsSpecial schreef:Gefeliciteerd!!!
Ik gebruik Fresha. Is gratis, eigenlijk voor kappers en schoonheidssalons maar kun je prima instellen door behandelingen voor honden in te voeren.
ChefsSpecial schreef:Ik wilde ook groomerplanet of salonized, maar met 1/2 dagen in de week trimmen vond ik dat nog iets te kostbaar. Mijn stagebegeleider werkt met Fresha en toen dacht ik, goh, waarom niet? En het werkt heel prettig. Klanten krijgen herinneringen 24u en 1 uur voor de afspraak, kunnen recensies achter laten en je kunt hem zelfs koppelen met een compleet systeem qua betalingen(dat is dan niet gratis), bijverkoop qua producten, enz.
Ook kun je rapporten draaien voor je boekhouding, ik vind het ideaal.
Misschien niet zo chique als groomerplanet maar voor wat ik nodig heb werkt het perfect
Happinez schreef:RanjaRietje schreef:Gefeliciteerd!! Super leuk![]()
Ik doe klantenkaartjes op papier en alles in een papieren agenda. Bevalt me altijd het beste.
Qua boekhouding heb ik snelstart. Werkt als je het weet goed en makkelijk
Op mijn stageplaats deden ze het inderdaad ook nog op papier.
Ergens handig , maar mis wel het online herinneringen van afspraken e.d. sturen daarin.
Mag ik vragen wat voor jou de reden is om het op papier te doen ?
Bij ons vorige bedrijf(andere branche) had ik altijd een crm systeem wat ik ideaal vond, maar de trimmers branche is toch wel heel anders dus ben even zoekende naar wat het beste uitkomt kwa prijs/kwaliteit / mogelijkheden
Ik ga de salon namelijk parttime doen.
Anna79 schreef:Wat verdrietig Cinniz, sterkte!
Ik heb inderdaad een vergunning aangevraagd en dat was zomaar klaar. Ik zit in een blok huizen (trimsalon in de voormalige schuur) dus de buren zouden er best last van kunnen hebben. Gelukkig werk ik 1 op 1 en ben vanwege een blessure grotendeels geswitched naar katten en die maken doorgaans wat minder lawaaimaar dat was bij de aanvraag nog niet zo. Ook heb ik mijn buren gepolst en die vonden het prima.
Hopelijk lukt het Cinniz!
ChefsSpecial schreef:Ik heb een soortgelijke situatie. Schuur achter het huis (rijtjeshuis en ook huizen erachter). Gemeente gebeld maar ik had geen vergunning nodig