Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arme huisarts. Het eerste door hun opgestelde toegezonden formulier accepteerde de controle man niet. Het tweede ook niet. Moest nu opnieuw een formulier laten invullen en ondertekenen door de huisarts. Dat is nu weer gedaan en opgestuurd.
en deze bestookt me al drie weken met brieven en mails en is zelf erg lastig te bereiken. Heb hem nu al paar keer zelfs vertrouwelijke info toegezonden waarin is weggekalkt dingen die niet van toepassing zijn voor de aangifte.
). Ik houd maar in mijn achterhoofd dat het om een best flink bedrag gaat aan aftrekkosten. Maar het verschil tussen de andere jaren en 2017 is wel groot.
Oscar schreef:Even nieuwsgierig/belangstellend: zijn er al bokkers die (buiten de voorlopige maandelijkse teruggaves om) al een definitieve aanslag over 2020 gehad hebben?
Ik zat net even te vogelen en zag dat ik voorgaande jaren altijd in de 1e week van maart aangifte heb gedaan en dat de datum van vastgesteld inkomen altijd midden april lag. Over 2020 staat het er ook al, alleen dan al met een eerdere datum (17-03-2021). Andere jaren kregen we meestal begin of midden mei onze teruggave.
* Heeft dringend voor zichzelf dat grote Rituals Karma-pakket op het oog *

, dus laat staan die van 2020 .... 
Luxorvalkje schreef:moonsparkle schreef:Hier nog niet eens een brief gehad dat mijn man (zzper) moet betalen, die valt meestal heel snel op de mat
Ik kreeg dan altijd geld terug.
Als ik een brief kreeg moest ik betalen
Lightielight schreef:Als je voor 1 april de aangifte doet van vorig jaar krijg je voor 1 juli bericht ; heb je een teruggave en wordt die niet verrekend staat het geld binnen een week na dagtekening van een aanslag op je bank (denk er aan: je kunt ook een voorlopige aanslag krijgen ipv een definitieve, dan wordt in eerste instantie je aangifte gevolgd en krijg je later , na berekenen, een definitieve aanslag). Voor 8 mei ingestuurd dan wordt er geprobeerd voor 1 juli bericht te sturen. Verder is het zo: doe je aangifte dan hoor je binnen drie maanden een bericht te krijgen.