Zijn op zich simpele dieren om te houden, hebben qua voeding enkel hun brokjes en hooi (en een knaagsteen) nodig maar ze mogen dan ook NIKS anders, ze kunnen heel snel last krijgen van hun darmen. Enkel een rozijntje mogen ze af en toe.
Denk als de chinchilla's weinig gewoon zijn dat ze sneller last hebben van stress. Hier regelmatig oppashonden gehad en onze chinchilla's reageren er niet op.
Onze vogels daarintegen... Die vallen bijna van hun stok als ze een vreemde hond zien.
Ondanks dat we altijd een hond gehad hebben. :p 
Ik wil ook puppys oppassen
Kan straks een stuk makkelijker met een flinke tuin erbij. 
Ik kan helaas niet in die periode.
Hij luistert verder ook 0,0 naar welk commando dan ook. Ik heb er echt gewoon een dagtaak aan om hem stil te houden en bij mijn eigen hond weg te houden. 
Hij mag de helft van de tijd bij ons op de bank knuffelen en uren uitrazen op het strand en in het bos. Dan gedraagt hij zich netjes en kan hij zelfs loslopen, wat bij de baasjes niet kon (eerst omheind geprobeerd uiteraard). Het is puur binnenshuis dat hij de pup niet met rust laat 
is de hond andere honden in huis gewend? Dat ie daarom zo is?
Dan sta je ook even flink met je bek vol tanden als dat zo gaat... Hier gaat het tot nu toe altijd super vrolijk, even uitgebreid vertellen hoe het is gegaan en eigenlijk zijn de baasjes altijd super enthousiast
)