Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

daphne_xxx schreef:Awh @herfstdraad hoe komt dat?
Herfstdraad schreef:daphne_xxx schreef:Awh @herfstdraad hoe komt dat?
Het feit dat ik 3 tentamens in de komende week heb, de lesstof ondertussen fijn doorgaat én er van mij verwacht wordt dat ik het gehele tractus circulatorius en respiratorus (bloedcirculatie en ademhaling) in 3 lesuren snap en ook al onthouden heb. Alleen het hart is al 5 uur over te vullen. En dat is nog maar één vak, voel mij met de minuut dommer.
daphne_xxx schreef:Vind je dat echt zo erg, zo'n vaccinatie?
Ik had gister ook die hepatitis vaccinatie. Was wel een beetje een gek gevoel en het idee dat ik nog 2x moet. Echt een feest... Binnenkort mag ik ook weer bloed doneren volges mij
taartjee schreef:daphne_xxx schreef:Vind je dat echt zo erg, zo'n vaccinatie?
Ik had gister ook die hepatitis vaccinatie. Was wel een beetje een gek gevoel en het idee dat ik nog 2x moet. Echt een feest... Binnenkort mag ik ook weer bloed doneren volges mij
Ik ben toen met die dubbele vaccinatie door een grote brede man in de houdgreep genomen. Ik vond het al heel eng en doordat die meneer mij toen zo heeft opgepakt en vast heeft gehouden raakte ik helemaal in paniek waardoor ik met een semi naaldenfobie zit opgescheept

Nathalie18x schreef:Ik ging dinsdag alleen even mee voor de morele support haha, ik heb ze gelukkig al gehad.
Dinsdag helaas ook een minder leuke ervaring gehad met 1 van mn docenten.
We waren aan het zwachtelen en de docent kwam naar me toe en gaf me een extra brede kous.
''want de standaard kous zal veel te strak zitten bij jou''
( ik heb gewoon een gezond bmi maar wel wat stevigere benen, echter nog nooit last gehad van zoiets ofzo)
Ik heb aangegeven dat ik sowieso geen goede broek aan had en dat we dus op iemand anders gingen oefenen. Helaas bleef hij doorgaan en ik heb echt het gevoel dat ik voor schut werd gezet voor de hele klas.
Vinden jullie dat ik de docent de volgende keer even apart moet nemen? Ik heb er best wel een rotgevoel aan overgehouden..

Citaat:Citaat:
Het feit dat ik 3 tentamens in de komende week heb, de lesstof ondertussen fijn doorgaat én er van mij verwacht wordt dat ik het gehele tractus circulatorius en respiratorus (bloedcirculatie en ademhaling) in 3 lesuren snap en ook al onthouden heb. Alleen het hart is al 5 uur over te vullen. En dat is nog maar één vak, voel mij met de minuut dommer.
Maar doe je dan thuis wel genoeg? Bij mij ben je bij 80% van de vakken ook volledig op jezelf aangewezen om de stof te leren uit de boeken. De lessen zijn bij ons meer een "extraatje"