Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daphne_xxx schreef:Ik had niet verwacht dat het zo tijdens de handeling zou blijven. Vorig blok kon ik het ondanks het hevige trillen en licht in mijn hoofd zijn goed loslaten tijdens de handeling en vond ik het oprecht leuk.
Vind het gewoon vervelend dat ik het niet los kan laten. Ik kon dat altijd.
Vandaag had ik communicatie, anamnese en motiverende gespreksvoering. Het ging niet en ik heb het niet gehaald maar ik was voor mijn doen super ontspannen en relaxt. Het gesprek wilde gewoon echt niet lopen wat mij frustreerde. Wist gewoon niet waar ik het naartoe moest laten of waar de simulant heen wilde. Vond het erg lastig maar hier kan ik wel mee omgaan denk ik.
Gewoon voor beide herkansingen KEIHARD aan de bak en oefenen oefenen oefenen en dan hopen dat het lukt. Zo niet, is mijn keuze snel gemaakt en ga ik stoppen... Ik wil niet blijven hikken aan zo iets (ik ben het niet gewend om onvoldoendes te halen. Had ze niet op het mbo, 3 jaar lang niet lager gehaald dan een 6,5, en op de middelbare school).
Misschien moet ik ook wel gewoon wat beter met tegenslagen omgaan.
daphne_xxx schreef:Precies, ieder zijn ding natuurlijk.
Hopelijk kan ik ergens wat handvatten krijgen om beter om te kunnen gaan met de zenuwen en het beter te kunnen controleren. Want ik vind het wel leuk. De handelingen, zo'n gesprek voeren. Ik vind het oprecht leuk maar die druk van presteren zit mij soms in de weg.
daphne_xxx schreef:Precies, ieder zijn ding natuurlijk.
Hopelijk kan ik ergens wat handvatten krijgen om beter om te kunnen gaan met de zenuwen en het beter te kunnen controleren. Want ik vind het wel leuk. De handelingen, zo'n gesprek voeren. Ik vind het oprecht leuk maar die druk van presteren zit mij soms in de weg.
daphne_xxx schreef:Werkt dat oprecht? Zo'n training? Ik heb er altijd een beetje mijn twijfels over om heel eerlijk te zijn
Blacky94 schreef:Daantje fijn dat stage zo goed bevallen is! Leuk ook dat je er een zomerbaantje aan over hebt gehouden, altijd leuk voor je cv en wie weet kan je er na je afstuderen wel blijven? Weet je al waar je volgend jaar gaat stagelopen?
Jenny21 schreef:Voor diegene die van mbo naar hbo zijn gegaan, hoe beviel dit?
Ik hoor geregeld dat dit echt een grote stap is.
Veel in het Engels en veel schrijfwerk?
Ik zou het graag tzt nog gaan doen maar ergens houdt het me tegen...
( ben 35 jaar dus al even uit de schoolbanken)