Ik ben inmiddels van klas veranderd, gelukkig! Ik heb stiekem ook echt wel weer zin om naar school te gaan, maar denk dat ik daar gauw op terugkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Ik kom me ook maar eens melden. Ben deze week in het eerste jaar begonnen. Ben heel benieuwd! Moeten nu een soort snuffelstageplek zoeken voor 4u per week, dus als iemand nog tips heeft
en mennnn wat een klote rooster.. 3 dagen tot half 7.
Melisssx schreef:Windesheim? Waar liggen je interesses? Mocht je nou nog geen idee hebben kan ik je ook aanraden om verschillende plekken te proberen als dat mag! Ik heb zelf vorig jaar een maatjesproject gedaan voor jonge mantelzorgers vanuit ervaringsdeskundigheid. Dat vond ik zo leuk dat ik nu als vrijwilliger daarmee doorgaVerder waren er in mijn klas sowieso veel die een maatjesproject deden, maar ook dat is weer heel breed.. Kan bijvoorbeeld ook met asielzoekers of ouderen.
Ik ben inmiddels van klas veranderd, gelukkig! Ik heb stiekem ook echt wel weer zin om naar school te gaan, maar denk dat ik daar gauw op terugkom
Melisssx schreef:Jaa! Maar er is ook nog wat ingeschoven zag ik net. Ik heb ook een beter rooster dus dat is een bijkomend voordeel dan.
Ik zag net dat jij bij een vriendinnetje van mij inkomt
Adindaa schreef:Ik merk dat ik het idee van weer naar school gaan heel vervelend vind na een jaar lang alleen maar stage.
Ben er echt klaar voor om af te studeren en lekker te gaan werken
SophieFT schreef:Ik ben pas net 2 dagen begonnen maar verzuip nu al in alle opdrachten die we krijgen, heb totaal geen overzicht meer haha
Zit ook in een grote en drukke klas, treinen zitten stampvol elke dag. Kan t allemaal niet meer overzien :p
Gizeppie schreef:SophieFT schreef:Ik ben pas net 2 dagen begonnen maar verzuip nu al in alle opdrachten die we krijgen, heb totaal geen overzicht meer haha
Zit ook in een grote en drukke klas, treinen zitten stampvol elke dag. Kan t allemaal niet meer overzien :p
Voor mij hetzelfde hoor. Moet volgende week al een oriëntatie gesprek gemaakt hebben. Net of dat lukt haha koekoek..
SophieFT schreef:Ik ben pas net 2 dagen begonnen maar verzuip nu al in alle opdrachten die we krijgen, heb totaal geen overzicht meer haha