heb echt mijn examinator nog gebeld om te vragen of het wel echt vwo Nederlands was en niet havo oid. Kan toch niet dat ik 1 uur eerder klaar ben geweest tijdens een toets die bijna niemand heeft afgekregen?! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb echt mijn examinator nog gebeld om te vragen of het wel echt vwo Nederlands was en niet havo oid. Kan toch niet dat ik 1 uur eerder klaar ben geweest tijdens een toets die bijna niemand heeft afgekregen?! Biscuitje schreef:Of jij bent gewoon geniaal!![]()
Bij mij ging het echt bagger, was bij vraag 25 toen er werd aangekondigd dat we nog een half uur hadden. Heb geprobeerd er nog wat van te bakken, ong. 5 vragen niet kunnen maken. 25> wel echt afgeraffeld. Bij ons was niemand eerder klaar, er waren er wel bij die hem net op tijd af hadden, maar heel veel mensen hadden hem dus niet af.
Ik ga sowieso klagen bij LAKS. En nog even rustig alle stromingen doornemen voor morgen: KUA.
xnaomivdh schreef:Laks ligt nu al plat dus ik hoop dat iedereen gaat klagen over Nederlands![]()
Ook vond ik het vervelend dat bij de vergelijkingsvragen waarbij je moest terugzoeken in de vorige tekst, bijna nergens werd aangegeven bij welke alinea je het moest zoeken.. Heeft me ook veel tijd gekost om alles terug te lezen en te bepalen welk deel ik moest gebruiken
Terwijl ik bij de examens van 2015 en 2016 gemiddeld zo'n 2,5 uur bezig ben geweest.
Ik was gelukkig precies op tijd klaar maar had nog wel wat meer tijd willen hebben.

Ik denk helaas dat D inderdaad het juiste antwoord is. Maar misschien dat Hellend vlak uiteindelijk óók goed gerekend wordt.........
KirstenHorse schreef:Ik had hellend vlak, omdat je daarmee het gezegde erger maakt dan het is. Net zoals een hellend vlak, ga je steeds sneller zegmaarIk denk helaas dat D inderdaad het juiste antwoord is. Maar misschien dat Hellend vlak uiteindelijk óók goed gerekend wordt.........
heb t ook niet opgeschreven om na te kijken fus ik zie t allemaal wel over een paar weken.
StonedRomy schreef:Ik heb niets geleerd. Ik heb al 3 jaar geen Nederlands meer gehad. Het kan niet anders dan dat ik dit gewoon verpest hebheb echt mijn examinator nog gebeld om te vragen of het wel echt vwo Nederlands was en niet havo oid. Kan toch niet dat ik 1 uur eerder klaar ben geweest tijdens een toets die bijna niemand heeft afgekregen?!
de rest had allemaal tijd tekort...