Isa, het is niet echt dat ik onzeker ben, het is meer dat ik me beter voel als ik wat dunner ben. Dat heb ik vorig jaar namelijk ook gemerkt. Sanne (toch?), ik heb zelf inderdaad ook een hele slechte conditie. Maar ik kan me er dan bijvoorbeeld weer totaal niet toe zetten om te gaan hardlopen ofzo. Leuk Lotje! Ik doe E&M met Frans en Duits.
Ik let ook op uiterlijk, net als alle meiden van onze leeftijd. Maar verder niet perse bezig met gezond doen oid. Alhoewel ik wel wat minder mag snoepen...
Kim, ik vind jou op je instafoto's gewoon een mooi figuur hebben hoor. Prima in verhouding. Maar je moet zeker doen waar jij je prettig bij voelt natuurlijk.
Ik ben eerlijk gezegd ook best wel bezig met mijn uiterlijk. Niet dat ik ook persé wil afvallen ofzo, maar ik wil gewoon mijn lichaam goed gezond houden in een goede conditie. (In ieder geval, dat probeer ik haha)
misschien moeten we er maar een VWO5 girls go healthy- topic van maken
Kimmie25501
Geplaatst: 06-09-16 18:54
Femke, ah lief bedankt! Het was gewoon, dat ik er eerder (half jaartje terug) wat was afgevallen, en ik me toen beter voelde. Dat gevoel wil ik graag weer terugkrijgen. Yael, ik heet Kimmie25501. Lekker origineel haha. Goed idee Femke!
Ik was ook wel benieuwd naar hoe jullie naar school gaan en hoe laat jullie moeten opstaan! Ikzelf ga met de bus en doe over een enkele reis 30-35 minuten. Voor het eerste uur moet ik de bus van 7:40 hebben, dus ik probeer om half 7 uit bed te stappen
Mijn insta is ilse.bos Ik zal jullie ook gaan volgen!
Mijn school begint het eerste uur om 08:10-08:15 (deur dicht), als ik laat ben ga ik dan 07:50 weg. Maar meestal fiets ik met iemand samen dus 07:45 Hoelaat ik opsta hangt ervan af of ik nog ga douchen o.i.d., als ik dat 's avonds nog niet heb gedaan. Maar meestal 06:45 en bij douchen 06:30.
Oh en Kim, hardlopen kan ik ook niet hoor. Veel te veel gedoe en daarbij krijg ik altijd last van mijn knieën. Ik heb thuis een crosstrainer dus ik ga daar altijd op, veel sneller
Pacific
Geplaatst: 06-09-16 20:47
Femke_Nikita schreef:
Ik ga altijd met de fiets naar school. Mijn eerste uur begint om 8.10. Dan sta ik om 7.45 op en vertrek om 7.30.
Dat vind ik heel knap
Quanneh
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-16 20:51
Oeh dat is wel lekker makkelijk Sanne, om thuis een crosstrainer te hebben!
Moeten jullie ook persé minimaal 2 LOB (studiekeuze) activiteiten doen voor school dit jaar?
Haha inderdaad Gerbrich, Femke gaat gewoon even terug in de tijd om langer uit te slapen
ik ben ook met mijn uiterlijk bezig. Is ook iets wat ik leuk vind.
wij moeten wel naar een paar opendagen toe van universiteiten volgens mij. maar dat was ik zo ie zo al van plan.
ik ga met de fiets naar school. meeste dagen begin ik 9:45 op diendagen sta ik 7:30 op dan kan ik lekker ruatig aan doen. ik kom ook nog optijd als ik 8:00 uit bed kom. ik probeer altijd iets voor half negen te vertrekken.
enamorada
Geplaatst: 06-09-16 21:42
Om heul even terug te komen op het afvallen: onzeker was ik. Dat ben ik nu, doordat ik aan mezelf heb gewerkt, totaal niet meer. En daar kan ik alleen maar blij mee zijn Klopt, ik ben 16. Dat betekent echter niet dat ik het niet verdien om gelukkig te zijn met mezelf. Ik ben ook echt veel met mijn uiterlijk bezig, puur omdat ik het leuk vind. Als ik eens geen zin heb om make-up op te doen doe ik het ook niet. Ons eerste uur begint om 8:30. Ik 'moet' dan eigenlijk om 7:30 op de fiets zitten, maar dat wordt meestal 7:45 Ik treuzel enorm 's ochtends en vind het leuk om make-up op te doen, dus om 6:00 moet ik toch wel uit bed zijn.
Mijn instagram is guusje.hes, heb al een paar van jullie gevolgd
ik vind zeker dat je het recht hebt om gelukkog te zijn. met 16 bedoel ik alleen maar dat je lichaam nog in de groei kan zijn en 15 kilo afvallen dan niet gezond is mits je overgewicht hebt.
Isa; ik ga denk ik naar Latijns-Amerikastudies en Midden-Oostenstudies. Dit halfjaar moet ik van mezelf, aangezien ik al aardig een keuze heb gemaakt eigenlijk, toch nog even breder oriënteren op totaal andere studies voor de zekerheid.