Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Grappig.
Toen ik destijds op de opendag van Zootechniek, zoals de studie toen nog heette in Wageningen, ging kijken, zeiden ze juist dat er heel veel voor dgk uitgelote studenten begonnen en dat die stuk voor stuk afhaakten 'omdat het toch echt geen dgk was'. Oftewel, de boodschap was, als dgk je eerste keus is, denk dan heel goed na of Zootechniek/dierwetenschappen wel echt je tweede keus is...
future_vet schreef:Marije_jiplover schreef:Grappig.
Toen ik destijds op de opendag van Zootechniek, zoals de studie toen nog heette in Wageningen, ging kijken, zeiden ze juist dat er heel veel voor dgk uitgelote studenten begonnen en dat die stuk voor stuk afhaakten 'omdat het toch echt geen dgk was'. Oftewel, de boodschap was, als dgk je eerste keus is, denk dan heel goed na of Zootechniek/dierwetenschappen wel echt je tweede keus is...
ik was vorig jaar nog naar de opendag geweest en toen zeiden ze mij dat ook.. denk dat Idinn bedoelt na je bachelor diergeneeskunde een andere master doen?
was bij die opendag 80% die eigenlijk dgk willlen doen maar bij uitloting animal science willen doen.
ik vond het helemaal niks. ik wil juist de geneeskunde leren en niet alles wat er bij het houden van etc bij kijken komt
future_vet schreef:Rutgermyhero schreef:Ik ben 17 als ik begin, hoop terecht te komen in Utrecht en ik twijfel nog tussen Gent of Antwerpen maar nu neig ik toch meer naar Gent
Ik zou voor Gent gaan, puur omdat de overstap van bachelor naar master dan veel makkelijker gaat.
Gups schreef:Hoe zit het eigenlijk met parkeren? Kun je makkelijk parkeren bij diergeneeskunde en is dat gratis?
Heb op het moment een plekje in Bilthoven op het oog, ook prima te doen met de bus of fiets, dus dat komt wel goed, maar vroeg mij af of je ook makkelijk met de auto er kan komen en dus parkeren?
En zijn hier mensen die toevallig ervaring hebben met Bilthoven?