Trouwens, jongens, help me out! Ik moet dinsdag een short presentation geven over een onderwerp dat iets met Engeland, Engels te maken heeft (tis dus voor Engels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lobkew schreef:Succes Joelle!
Dankjewel voor de uitleg Willianne, heb zelf ook wel eens les gehad van AnneMarie van der Toorn. Heeft toen ook een groot artikel van in de paard en sport gestaan (van de les van mijn pony met foto's enz.). Wat jij omschrijft vind ik wel logisch klinken eigenlijk. Zelf gebruik ik niet echt methode. Ik voed mn pony's gewoon duidelijk maar rustig op. Als je mij vraagt er een naam aan te hangen dan is het eigenlijk gewoon 'met mn boerenverstand'. Als ik aan het longeren ben dan geef ik zowel stem als lichaamshulpen. Zoals naar beneden en niet naar de pony kijken bij overgangen terug en een stapje richting de achterhand en groot maken voor overgangen heen.
Edit: die van mij zullem dat volgen vast fantastisch doen; die lopen altijd zonder iets achter mij aan haha.
Wyb_ster schreef:Pacific schreef:Anky dekjes vind ik zo beroerdzó dik, vind ze echt niet prettig liggen. Geef mij maar die classic, dunne dekjes met ruitjespatroon. Scheelt ook nog aanzienlijk in prijs
SameeeThank U
Frankaas schreef:TFIOS... Die film was echt verschrikkelijk slecht. Ik ging met een vriendin van mij, zij moest keihard lachen op het einde en ik stiekem ook. De hele bios zat te janken
. Boek vond ik wel beter, maar het deed me niet heel veel wat.